وریا غفوری دیروز به نقش اول دیدار ذوب‌آهن-استقلال تبدیل شد و درحالی که همه کارشناسان داوری معتقدند او باید بروی صحنه گل اول از زمین اخراج می‌شد، ولی در زمین ماند و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.
کد خبر: ۶۳۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 04 August 2018

به گزارش تابناک : سبزپوشان اصفهانی در لیگ هفدهم رقابت تنگاتنگی با آبی‌های پایتخت داشتند و سرانجام در پایان لیگ به لطف عملکرد فوق‌العاده خود در نیم فصل دوم توانستند نایب قهرمان لیگ شوند و استقلال را با سرمربی آلمانی‌اش پس بزنند.

آبی‌های پایتخت که با شفر شرایط بهتری از زمان حضور منصوریان تجربه کردند؛ انتقام دومی خود در لیگ را در جام باشگاه‌های آسیا از ذوب‌آهن گرفتند؛ استقلال با عبور از ذوب‌آهن قلعه‌نویی، هم دل هواداران خودش را به دست آورد و هم زمینه تصمیم‌گیری ژنرال را فراهم کرد.

در فصل جدید خیلی زود ذوب‌آهن و استقلال به مصاف هم رفتند و البته این صف‌آرایی کمی با همیشه متفاوت بود؛  طرفداران آبی‌های پایتخت که چند سالی است تیمشان در لیگ برتر دستش به جام نرسیده بسیار امیدوارند شفر در پایان این فصل رنگ سفید آرزوی استقلالی‌ها را به رنگ موهایش گره بزند و جام را در خانه استقلال مهمان کند.

از طرفی باشگاه ذوب‌آهن که بسیار به ماندن امیر قلعه‌نویی امیدوار بود، به یک باره ژنرال را طلایی‌پوش دید تا سعید آذری مدیرعامل این باشگاه به گزینه مورد علاقه‌اش یعنی امید نمازی برود و یک اصفهانی دیگر را از آمریکا برای هدایت تیم‌های اصفهانی بکشاند.

برای نمازی و شاگردانش بازی‌های ابتدای لیگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه می‌خواهند ببیند آذری چه کسی را جایگزین قلعه‌نویی در تیمش کرده است و بعد از فصل خوبی که سبزپوشان با ژنرال داشتند، اصفهان یک قهرمانی از نمازی و تیمش می‌خواهد.

شاگردان نمازی توانستند از اولین بازی لیگ برتر سه امتیاز شیرین دشت کنند و آرامش ابتدایی در اردوی تیم خود را مستحکم کنند و در هفته دوم در حالی که در نیمه اول دو بر یک از استقلال تهران پیش بودند، وریا غفوری بازیکنی که از اردوی تیم ملی در جام جهانی خط خورده بود به نقش اول تیمش تبدیل شد و درحالی که همه کارشناسان داوری معتقدند او باید بروی صحنه گل اول از زمین اخراج می‌شد، ولی در زمین ماند و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

هر چند به نظر چهار امتیاز از دو بازی برای ذوب‌آهن نمی‌تواند بد باشد اما سبز پوشان اصفهانی در این بازی حبیب‌زاده زننده گل اول خود را که مصدوم شد برای چند هفته از دست دادند تا در دو بازی اخیر خود سه مصدوم را در حین بازی به خود ببینند که این روند مصدومیت‌ها دست نمازی را برای بازی‌های آتی خواهد بست.

شفر که هنوز تیمش روی برد را ندیده است، توانست دومین امتیاز را از فولادشهر به خانه ببرد البته بعد از بازی خبرنگاران اصفهانی که نیامدن شفر به نشست خبری قبل از بازی‌، برایشان خوشایند نبود از او سؤال نپرسیدند تا شفر غافلگیر شود و از ارتفاع اصفهان پرسید تا فضا را تغییر دهد ولی نمایندگان رسانه‌ها در اصفهان بر عقیده خود پابرجا ماندند و سؤالی از او نپرسیدند.

نقطه عطف هفته دوم مسابقات لیگ برتر، اصفهان بود جایی که دیدار دو تیم همه چیز داشت؛ اشک‌های مرتضی تبریزی بین دو نیمه که اشک سعید آذری را هم درآورد، از آن دسته اتفاقات جالب بود که کمتر در فوتبال حرفه‌ای دیده می‌شود اما اوج احساسات یک مدیر و بازیکن را نشان می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار