فارس از واکنش کاربران فضای مجازی به عیادت استاندار اصفهان از بازیکن مصدوم ذوب‌آهن گزارش می‌دهد.
کد خبر: ۶۳۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 04 August 2018

به گزارش تابناک : روز پنج‌شنبه و در جریان بازی ذوب‌آهن و استقلال، رضا حبیب‌زاده مهاجم جوان تیم اصفهانی از ناحیه فک دچار مصدومیت شدید شده و مجبور به ترک زمین مسابقه و انتقال به بیمارستان شد.

روز جمعه و پس از ترخیص این بازیکن از بیمارستان، محسن مهرعلیزاده استاندار ورزشی اصفهان به همراه محمدعلی شجاعی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان، از این بازیکن جوان ذوب‌آهن عیادت و دلجویی کردند.

اما این اقدام وزشی برخلاف انتظار مهرعلیزاده، بازتاب مثبتی در رسانه‌ها و فضای مجازی اصفهان نداشت و کاربران رسانه‌ای به شکل‌های مختلف به این اقدام استاندار اصفهان خرده گرفتند؛ دیداری که به نظر می‌رسد خود حبیب‌زاده بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن هم انتظار آن را نداشت و به نوعی غافلگیر شد.

محور اصلی این ایرادات به دیدار روز جمعه استاندار اصفهان به این مطلب باز می‌گشت که در شرایطی که اقشار مختلف استان اصفهان با مشکلات اقتصادی و محیط‌زیستی دست به گریبان هستند و در روزهای اخیر نیز نسبت به بی‌ثباتی بازار، رکود و قطعی‌های مکرر برق نیز انتقاداتی مطرح شد، این دیدار ورزشی نباید در اولیت کاری مهرعلیزاده باشد.

با جمع‌بندی مطالب منتشره در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها، می‌توان گفت علی‌رغم وجود آرامش و امنیت کامل در سطح استان اصفهان اما با توجه به شرایط اقتصادی موجود، بهتر بود استاندار به جای این که با معاون اقتصادی خود به عیادت بازیکن مصدوم ذوب‌آهن بروند با همراهی سایر مدیران اقتصادی و صنعتی استان، بیشتر در جمع مردم، بازاریان، کشاورزان و اقشار کم‌درآمد جامعه حاضر باشند که این روزها مطالبات به حقی در حوزه اقتصادی دارند.

اگرچه جلسات و اقدامات مثبتی برای پاسخگویی و پیگیری مطالبات اصناف مختلف در استان اصفهان صورت گرفته اما روز گذشته نیز ائمه جمعه استان و نیز برخی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به سکوت و عدم حضور میدانی مسؤولان دولتی در مواجهه با مشکلات مردم، انتقاداتی را مطرح کرده بودند.

در همین راستا میثاق لیث‌صفار یکی از خبرنگاران خبرگزاری فارس اصفهان که در روزهای اخیر مطالبات صنعت‌گران، بازاریان و کشاورزان اصفهان را از نزدیک روایت کرده است، با انتشار پستی در اینستاگرام خود، ضمن تأیید روحیه ورزشی مهرعلیزاده، پیشنهاداتی را برای جایگزینی دیدار آدینه‌ای آقای استاندار ارائه کرد:

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار