معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در دوره‌های گذشته با سفر مقامات کشوری به شهرستان‌ها توقع‌های بسیاری ایجاد شد، که نتیجه آن ۴ هزار طرح نیمه‌تمام است که تنها کلنگ آن بر زمین زده شده است.
کد خبر: ۶۳۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 01 August 2018

به گزارش تابناک اصفهان : امیر رضا خادم ظهر امروز در همایش تجلیل از قهرمانان ورزش شهرضا در سال 96 با بیان اینکه شهید همت افتخاری برای کشور است، اظهار داشت: بزرگواری و رشادت این سردار در کنار همه شهدای این منطقه نیازمند تعظیم است.

وی با اشاره به اینکه نتوانستیم اجر و قدر شهدا را بدانیم و در مسیرشان حرکت کنیم و ما به همه شهدا مدیون هستیم، افزود: استان اصفهان در کشور سرآمد شهدا است.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به مشغله‌ای که دارم نمی‌توانم در همه شهرستان‌ها حضور پیدا کنم اما وقتی نماینده مردم شهرضا و دهاقان این مراسم را مطرح کردند، لازم دانستم در این مراسم شرکت کنم.

وی با اشاره به فعالیت نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در فراکسیون ورزش و جوانان مجلس، بیان کرد: کشور در وضعیت اقتصادی خوبی قرار ندارد، در دوره‌های گذشته با سفر مقامات کشوری به شهرستان‌ها توقع‌های بسیاری ایجاد شد، که نتیجه آن 4 هزار طرح نیمه‌تمام است که تنها کلنگ آن بر زمین زده شده است.

خادم با بیان اینکه وعده‌های بی اساس سبب ناامیدی مردم می‌شود، تصریح کرد: عدالت در کشور ناعادلانه تقسیم شده است، رفتن‌ها و نرفتن‌های مقامات کشوری در استان و شهرستان‌ها نباید منجر به توزیع ناعادلانه امکانات شود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته توقعاتی ایجاد شده که درست نیست، خاطرنشان کرد: بیش از 4 هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که تنها کلنگ آن بر زمین زده شده است و در حال حاضر کشور توان تخصیص بودجه حداکثری به این طرح‌ها را ندارد، بعضی مکان‌ها بالای یک درصد و بعضی مناطق مثل شهرضا و دهاقان کمتر از نیم درصد فضای ورزشی دارند.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به معضل کمبود آب در استان اصفهان، افزود: در چنین شرایطی موضوعات ورزشی، فرهنگی و هنری آخر صف قرار می‌گیرد چون مردمی که برای آب خوردن مشکل دارند وقت ورزش کردن ندارند, اما همه در تلاش هستند که بودجه‌ها جذب شود.

وی با اشاره به تخصیص یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به ورزش شهرستاهای شهرضا و دهاقان، گفت: 100 میلیون تومان برای ورزش بانوان، 250 میلیون تومان برای تکمیل زمین چمن مصنوعی و 500 میلیون برای احداث خانه جوان شهرضا اختصاص یافته است.

خادم با بیان این‌که 800 میلیون تومان اعتبار از منابع مالی استانی برای ورزش شهرضا جذب شده است، بیان کرد: 10 زمین چمن ورزش از سوی وزیر ورزش و جوانان برای شهرستان شهرضا قول داده شده است، توافق‌های آن انجام و دو زمین آن آماده چمن مصنوعی است و به زودی چمن مصنوعی پهن می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار