مدیرکل راه‌آهن زاگرس:
مدیرکل راه‌آهن زاگرس با بیان این‌که سیر حرکت در منطقه به طور کامل از ایمنی برخوردار است، گفت: با توجه به اقدامات انجام گرفته در خصوص ارتقای ایمنی خطوط ریلی راه‌آهن زاگرس امیدواریم امسال با حادثه‌ای در این محور مواجه نباشیم.
کد خبر: ۶۳۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 31 July 2018

مهرداد انصاری در گفت‌و‌گو با ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به آخرین وضعیت خطوط ریلی این منطقه در بحث ایمنی اظهار کرد: خوشبختانه امسال با بازسازی و تعویض خطوط ریلی که در سال گذشته انجام گرفت، ایمنی خطوط در منطقه زاگرس ارتقا پیدا کرده است و شاهد مشکلی در این زمینه نبوده‌ایم.

وی با بیان این‌که در حوزه راه‌آهن زاگرس 70 کیلومتر از خطوط ریلی منطقه بعد از حدود 60سال تعویض شد، اظهار کرد: بعد از این اقدام انجام گرفته خوشبختانه خطوط از نظر کیفی وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده‌اند و کل محور از نظر ایمنی زیربنایی از سطح بالایی برخوردار است.

مدیرکل راه‌آهن زاگرس با اشاره به تعویض بخشی از ناوگان فرسوده در این محور ریلی، تصریح کرد: بخشی از ناوگان فرسوده راه‌آهن زاگرس تعویض شده است و در این زمینه نیز خوشبختانه از نظر عمر ناوگان با وضعیت مناسبی رو به رو هستیم و به سطح بالایی رسیده‌ایم.

انصاری ادامه داد: تلاش‌های زیادی در حوزه منابع انسانی و آموزش نیروها انجام گرفته است. در این راستا دوره‌های متعددی را به صورت ضمن خدمت و به صورت عملی برای نیروها مجموعه برگزار کرده‌ایم، تا شاهد ارتقای تجارب آن‌ها باشیم.

وی گفت: با توجه به اقدامات انجام گرفته امیدواریم امسال با حادثه‌ای در خطوط ریلی راه‌آهن زاگرس مواجه نباشیم. در این زمینه امسال خوشبختانه برای سیر حرکتی در راه‌آهن زاگرس تا کنون مشکلی به وجود نیامده است و سیر حرکت در منطقه به طور کامل از ایمنی برخوردار است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار