یک کارگردان سینما گفت: هیهات که آنچه امروز در جامعه مفقوده است اخلاق است. شاید زاینده رود به همت عده ای بعدها شرایطی برایش فراهم شود که همچنان جاری باشد، اما اخلاق خیلی دیر جبران می‌شود.
کد خبر: ۶۳۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 31 July 2018
به گزارش تابناک اصفهان : مرضیه برومند در بزرگداشت محمدعلی نجفی در سالن کتابخانه مرکزی اصفهان، با اشاره به اینکه این بزرگداشت موجب شد که پس از سال ها محمدعلی نجفی را ببیند، اظهار کرد: مدت ها است که می‌گویم با وجود تفاوت در نظر و عقیده می‌توان دیالوگ فرهنگی برقرار کرد و ما سال‌ها در این کشور با همین تفاوت‌ها صحبت کرده و به نتیجه رسیده ایم.
 
وی افزود: متاسفانه امروز چنین دیالوگ‌هایی برقرار نمی‌شود وقتی درباره کاری صحبت می‌کنیم در ابتدا می‌پرسند آیا اسپانسر داری؟ چقدر هزینه در بر دارد که نتیجه این نگاه  می‌شود کارهایی که در این نسل وجود دارد!
 
این کارگردان سینما ادامه داد: هیهات که آنچه امروز حلقه مفقوده است اخلاق است. شاید زاینده رود به همت عده ای بعدها شرایطی برایش فراهم شود که همچنان جاری باشد، هرچند که زاینده رود فقط یک رود نیست و الهام بخش اصفهان است و بی احترامی به طبیعت آثار سویی دارد که ملاحظه می‌کنیم، اما اخلاق خیلی دیر جبران می‌شود، و دغدغه هنرمند باید اخلاق و ترویج انسانیت و خوبی ها باشد.
 
برومند تاکید کرد: در سینما هدف این نیست که بسازی و جایزه ببری، هدف این است که مخاطبین را هدف قرار بدهی و این ارتباط را به وجود بیاوری هرچند که در این شرایط هم همچنان کورسوی امیدی هست.
 
وی گفت: جشنواره فیلم های کودک و نوجوان جز میراث معنوی اصفهان محسوب می‌شود، این جشنواره. علی‌رغم همه مشکلات اجتماعی، اقتصادی، آب و هوایی و هرچه که این روزها به ما هجوم آورده آنچه که می‌تواند دل‌های مردم را به هم نزدیک کند و همدلی و امید ایجاد کند برای برون فقط هنر و اندیشه است و اصفهان جای هنر و اندیشه است و آقای نجفی فرزند خلف هنر و اندیشه هستند.
 
همچنین قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در این مراسم اظهار کرد: سینما وسیله‌ای برای فرهنگ و فرهنگ سازی است که می‌تواند در راستای آزادی یک ملت حرکت کند، سینما بیان دردهای یک ملت است و ابزاری برای هدایت یک جامعه به حساب می‌آید.
 
وی افزود: من به همه هنرمندان عزیز امیدوارم، با وجود افرادی چون آقای نجفی همچنان اصفهان بتواند در همه عرصه های هنری بدرخشد چرا که این شهر دستی  بر هر هنری دارد. امیدوارم که همه هنرمندان قبل ازهرچیز با درد جامعه آشنا باشند و بتوانند با آثار خود دردی از جامعه را درمان کنند. من معتقدم ه

 

برچسب ها: سینما ، مرضیه برومند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار