اکبر عبدی در مراسم روز اردبیل گفت: با عنایت و لطف یکی از انبوه سازان بنام آقای موسوی در اردبیل صاحب یک مسکن شدم و از این به بعد بیشتر به اردبیل سفر خواهم کرد.
کد خبر: ۶۳۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 28 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر عبدی بازیگر مطرح تئاتر، تلویزیون و سینما شب گذشته در مراسمی که شهرداری اردبیل در ورودی جدید شورابیل به مناسبت روز اردبیل برگزار کرده بود، حضور یافت.

وی در این مراسم که با حضور باشکوه مردم برگزار شده بود، گفت: من اصالتا اردبیلی هستم و  اهل منطقه آقاباقر هستیم.

وی گفت: هر چند من در تهران بدنیا آمده ام ولی به اردبیلی بودن خودم افتخار می کنم.

عبدی با اشاره به اینکه پدر و مادرش اصلیتی اردبیلی دارند، گفت: چهار برادر به نام های اصغر، علی و ناصر و اکبر و یک خواهر به نام اشرف دارم وی کی از برادرم نیز در سال ۱۳۸۰ شهید شد.

این بازیگر گفت: دوران کودکی در  محله صدرالاشراف، بین میدان شوش و خراسان در شهر تهران سپری شد تا این‌ که به نازی آباد رفتیم.

اکبر عبدی با اشاره به اینکه گاهی بصورت نامحسوس و چراغ پایین به اردبیل سفر می کند، گفت: سر زدن به خویشاوندان و حاضر شدن بر مزار عموها و دایی ها یکی از برنامه های من در اردبیل است.

وی گفت: با عنایت یکی از انبوه سازان بنام آقای موسوی در اردبیل صاحب یک مسکن شدم و از این به بعد بیشتر در این شهر حاضر خواهم شد.

این بازیگر در ادامه گفت: به خاطر نارسایی کلیه تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفته ام و خداوند زندگی دوباره به من بخشیده است تا در خدمت مردم باشم.

وی با بیان اینکه مردم اردبیل برای من سنگ‌تمام گذاشته‌اند، افزود: خاطره‌ای که امروز مردم اردبیل برای من به یادگار گذاشتند، خاطره‌ای فراموش نشدنی است.

عبدی با اشاره به اینکه سال ۹۴ هم در مراسم روز اردبیل شرکت کرده بودم، گفت: در آن زمان کلید طلایی شهر اردبیل را به من اهداء کردند ولی امروز مثل روحانی کلید را گم کرده ام.

از بازی‌های به یادماندنی او می‌‌توان به فیلم‌های هنرپیشه(محسن مخملباف)، آدم‌برفی(داود میرباقری)، آدم باش(مجید جوانمرد) اشاره کرد.

دریافت سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی و دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی‌امین جشنواره بین‌المللی فجر برای نقش‌آفرینی در فیلم خوابم می‌آد ساخته رضا عطاران از افتخارات اکبر عبدی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار