شهردار رودسر:
رودسر- شهردار رودسر با اشاره به توسعه فعالیت های ورزشی در این شهرستان خبر داد: زمین دومنظوره بسکتبال و مینی فوتبال در رودسر احداث می شود.
کد خبر: ۶۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 19 July 2015
خداداد قنبر زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: به منظور ساماندهی بازی های گل کوچک در فضای باز، زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در انتهای پارک ملت رودسر با هماهنگی شورای اسلامی شهر و هیأت مینی فوتبال آماده سازی می شود. 

شهردار رودسر با بیان اینکه این زمین در روزهای آینده آماده برگزاری مسابقات می شود، افزود: با تلاش همکاران در سال جاری توانستیم با تیم فوتبال بزرگسالان به لیگ دسته ۳ کشوری صعود کنیم و در تیم جوانان نیز به صدر جدول استان راه یابیم که این مهم با هدف گذاری بر روی تقویت فعالیت های فرهنگی و ورزشی در شهر رودسر میسر شده است.

قنبرزاده گفت:  شهرداری با مدیریت باشگاه فرهنگی- ورزشی در یک سال اخیر توانست مدرسه فوتبال برای نونهالان و زمین فوتبال ساحلی برای بزرگسالان به خصوص برای ملی پوشان این ورزش و همچنین زمین پیست اتومبیل رانی را در رودسر مهیا کند.

به گفته وی آماده سازی زمین والیبال ساحلی برای علاقمندان به این ورزش و مسافران از جمله برنامه های اولویت دار شهرداری رودسر برای آینده نزدیک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار