پس از تصویب این طرح درمجلس شورای اسلامی و اعلام آماری از خداحافظی ۱۷ استاندار فعلی دولت از پست استانداری ،برخی از صحبت ها در مورد اینکه علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جز این ۱۷ استاندار هستند یا نه در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد.
کد خبر: ۶۳۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 25 July 2018
این روز ها بحث داغ محافل رسانه ای و سیاسی حول تصویب یک طرح در مجلس است که اگر مکانیزم ضمانت اجرایی آن به درستی عمل کند ، می توان به حل یکی از ابر مشکلات کشور و پس از آن استان کهگیلویه و بویراحمد ، یعنی دل نکندن برخی مدیران از پست و مقام خود ، امیدوار بود.
مصوبه منع بکارگیری بازنشستگان و وضعیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد
روز گذشته طرحی در مجلس تصویب شد مبنی بر غیرقانونی بودن بکارگیری بازنشستگان در دستگاه ها و حتی شرکت هایی که به نحوی از بودجه دولتی استفاده می کنند.
این مصوبه با تاکید بر اینکه دولت و مجلس رویکرد مثبتی در جلوگیری از به کارگیری بازنشستگان در پست های مدیریتی دارند، بیان دارد : طبق آمار غیررسمی حدود 17 استاندار، نزدیک به 80 معاون استاندار و 1200 مدیربازنشسته باید از پست های مدیریتی خود کنار روند، البته لابی های بسیاری توسط مدیران بازنشسته درمجلس برای جلوگیری از تصویب این قانون صورت گرفت؛ اما مجلس تحت تاثیر این فضا قرارنگرفت و فضای جامعه نشان می دهد که باید دراین سیاست ها تغییرات اساسی حاصل شده و مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری درجهت به کارگیری جوانان درمبارزه با فساد استفاده کرد.
پس از تصویب این طرح درمجلس شورای اسلامی و اعلام آماری از خداحافظی ۱۷ استاندار فعلی دولت از پست استانداری ،برخی از صحبت ها در مورد اینکه علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جز این ۱۷ استاندار هستند یا نه در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد.
مصوبه ای که مدیر کل حوزه استاندار را وادار به مصاحبه کرد / قانون جدید مجلس و وضعیت بازنشستگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
 

بنابر اخبار منتشره علی‌محمد احمدی (زادهٔ ۱۹ دی ۱۳۴۴ در شهرستان آبدانان ، استان ایلام) اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه ؛ در شهریور ۹۶ با تصویب هیئت دولت به عنوان اولین استاندار دولت دوازدهم منصوب شد و هم اکنون استاندار کهگیلویه و بویراحمد می باشد
برخی رسانه ها و کانال های مجازی نوشتند براساس بررسی های میدانی ،علی احمدی در سال ۱۳۶۸ از دانشگاه اصفهان در علوم اقتصادی فارغ التحصیل گردید و در سال ۷۲ در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس در همین رشته فارغ التحصیل گردید که با درنظر گرفتن مدت سربازی و سوابق اجرایی و علمی ،بنابراین علی محمد احمدی دست کم تا سال ۹۸ بر کرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تکیه خواهد زد مگر آنکه اتفاق دیگری بخواهد این کرسی را از این دکترای علوم اقتصادی برباید.
قانون جدید مجلس و وضعیت بازنشستگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بازنشسته نیست

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که استاندار این استان بازنشسته نبوده و می‌تواند به مسئولیت خود ادامه دهد.

سیدمحمد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: علی محمد احمدی استاندار کنونی کهگیلویه و بویراحمد بازنشسته نبوده و تا ۱۵ سال دیگر می‌تواند به فعالیت اداری خود ادامه دهد.

وی افزود: مصوبه دیروز مجلس شامل حال دکتر احمدی استاندار استان نخواهد شد و ایشان می‌تواند بدون مشکل قانونی در مسئولیت های دولتی فعالیت کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
همه مردم می دانند که چنین قوانینی اصلا اجرا نخواهد شد و فقط برای مشغول کردن و فریب مردم است برای فراموش کردن اختلاس ها و گرانی ها
جلیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
جناب تقوی حرف عجیبی زده.چطور میتواند 15 سال دیگر مدیر باشد؟اگر آقای احمدی،پس از اخذ لیسانس در سال 68 استخدام شده،امسال بازنشسته میشود.و اگر قبل از ورود به دانشگاه استخدام شده،قطعا امروز بازنشسته است و با این قانون،حتما از گردونه مدیران خارج میشود.حالا فرض کنیم اصلا در سال 71 و پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد،استخدام شده،باز هم نمیتواند این مدتی که آقای تقوی میفرمایند،در عرصه مدیریت باشد.فقط در یک صورت حرف آقای تقوی صحت دارد:پس از سال 80 استخدام شده باشد یا استاد تمام باشد.که البته نه استاد تمام است و نه در دهه 80 استخدام شده.شما هم فقط اطلاعات ویکی پدیا را منتشر کردید.حداقل یک مصاحبه با کارگزینی استانداری میکردید یا حکم حقوقی ایشان را مطالبه میکردید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
با نظر جلیلی موافقم
ظریف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
اقای تقوی هم برا خود شیرینی و حفظ صندلیش این جرفا را زده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار