سرپرست اداره‌کل امور بانوان خوزستان عنوان کرد:
سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از همکاری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و این اداره جهت ارتقای نقش زنان در برنامه‌های توسعه خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 22 July 2018

سیده‌فرانک موسوی در حاشیه نشست با ریاست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (31 تیرماه) برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های این سازمان اظهار کرد: تلاش ما این است که در حوزه زنان از ظرفیت‌های نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف که به نوعی متولی امر در حوزه زنان و خانواده هستند، در ارتقای نقش زنان در برنامه‌های توسعه استفاده کنیم.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان خبر داد و افزود: در راستای سیاست‌های دولت و منعقد شدن تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت امور زنان و جهاد دانشگاهی در سطح ملی، تفاهم‌نامه خوزستان نیز منعقد خواهد شد تا همکاری‌های مشترک در بحث آموزش، سلامت، اشتغال و دیگر حوزه‌ها داشته باشیم.

سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان تصریح کرد: انتظار داریم پروژه‌های جهاد دانشگاهی خوزستان در موضوعات مورد نیاز استان و خلاءهایی که در حوزه زنان وجود دارد، عملیاتی شود تا بتوانیم در سند توسعه استان خوزستان از نقش و جایگاه جهاد دانشگاهی خوزستان برای ارتقای شاخص‌های توسعه در حوزه زنان استفاده کنیم.

موسوی در خصوص اقدامات جهت اشتغال زنان بیان کرد: در حال حاضر به دنبال این هستیم که آموزش‌هایی به جامعه بانوان در اقشار مختلف که نیازهای متفاوتی دارند ارائه شود تا بتوانیم این زنان را با فرآیندهای اشتغال و کارآفرینی آشنا کنیم.

وی با تاکید بر لزوم مهارت آموزی در کنار دانش‌های نظری، ادامه داد: در حال حاضر در برهه‌ای از زمان قرار داریم که دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند جوابگوی اشتغال همه اقشار جامعه باشند بنابراین باید به سمت و سویی حرکت کنیم که به جوانان آموزش‌های لازم ارائه شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: زنان ، جهاد دانشگاهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار