کد خبر: ۶۳۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ 22 July 2018

مسول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در چابهار گفت: بیش از 870 نفر شامل معتمدان و نیروهای اداری با دفتر نظارت شورای نگهبان این شهرستان در سطح شهر و مراکز بخش های پلان و نگور دشتیاری همکاری می کنند.

احمدعلی سرحدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار داشت: شهرستان چابهار به عنوان مرکز حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی، شهرستان های کنارک، نیکشهر و قصرقند را زیر پوشش دارد.
وی افزود: دفتر شورای نگهبان چابهار از سال 1381 تشکیل و راه اندازی شده است و کار نظارت بر عملکرد نامزدهای احتمالی نمایندگی مجلس و رسیدگی صلاحیت داوطلبان را بر عهده دارد. 
مسول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان چابهار بیان کرد: همواره وظایف محوله با حساسیت خاصی انجام می شود تا مشکلاتی پیش نیاید و موجب نارضایتی و نگرانی نامزدهای انتخاباتی مجلس و مردم نشود.
وی ادامه داد: 80 تا 90 درصد اعضای شورای نگهبان در چابهار از قشرهای مختلف مردم هستند و صرفا برای رضای خدا و ولی فقیه انجام وظیفه می کنند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
سرحدی تصریح کرد: شورای نگهبان 2 وظیفه مهم رعایت حق الناس و حق الله را بر عهده دارد و به خوبی تطبیق قوانین با شرع را انجام می دهد.
وی به برخی از برنامه های اجرا شده به مناسبت سالگرد تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: حضور در نمازهای جمعه تشیع و تسنن و ایراد سخنرانی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، اهدای خون توسط اعضای شبکه نظارت و بازرسی شورای نگهبان، دیدار با مسولان دستگاههای اجرایی سطح شهرستان و ارایه گزارش از جمله برنامه های مهم اجرا شده است.
مسول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان چابهار بیان کرد: اعضای شبکه نظارت و بازرسی شورای نگهبان همیشه در کارهای عام المنفعه، خیر و انسان دوستانه پیش قدم هستند و این اقدامات را در راستای ترویج روحیه ایثارگری و نوع دوستی انجام می دهند. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار