معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در راستای کمک به محرومان و دستگیری از نیازمندان جامعه، بیش از ۷۰ پروژه داوطلبانه از ابتدای سال تا پایان تیر ماه در اصفهان اجرا شد.
کد خبر: ۶۳۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ 22 July 2018

به گزارش تابناک : علی محمدهاشمی با اشاره به همت داوطلبان و خیران هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: بیش از 70 پروژه داوطلبی در سطح استان در 4 ماهه ابتدایی سال اجرا و بالغ بر 300 میلیارد ریال در قالب پروژه‌های داوطلبی به نیازمندان کمک شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها با مشارکت 332 داوطلب در شعب سراسر استان اصفهان در قالب کمک‌های حمایتی و معیشتی و به منظور رفع مشکلات اقشار محروم به ویژه بیماران نیازمند شامل اهدای هزینه دارو و درمان، ویزیت رایگان توسط پزشکان داوطلب و تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی انجام شده است.

� معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: اهدای کمک جهیزیه، اهدای هزینه تحصیل مدد جویان، اعزام مدد جویان به سفرهای زیارتی، برپایی ایستگاه سلامت، توانمند سازی زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست، اهدای برنج و نان بین نیازمندان و اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم، پروژه‌های کارآفرینی و سایر پروژه‌های حمایتی نیز از جمله پروژه‌های داوطلبانه بودند.

محمدهاشمی گفت: در راستای کمک به محرومان، یکی از داوطلبان و نیکوکار هلال احمر شهرستان نائین بیش از 10 تن برنج به ارزش ریالی بیش از 700 میلیون ریال اهدا کرده است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار