مدیر درمان تامین اجتماعی همدان گفت: تعداد پزشکان متخصص مراکز درمانی تامین اجتماعی همدان در سال جاری افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۳۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 22 July 2018
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان گفت: تعداد پزشکان متخصص مراکز درمانی تامین اجتماعی همدان در سال جاری افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، علیرضا صفری افزود: پیش از این متخصصان جراحی ۲ روز در هفته بیشتر در این مرکز فعالیت نداشتند، اما اکنون شرایط بهبود یافته و متخصصان بیشتری به مجموعه اضافه شده‌اند.

وی اضافه کرد: با افزایش تعداد متخصصان در بیمارستان آتیه، بالغ بر یک هزار عمل جراحی در یک ماه در این مرکز درمانی انجام می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه خدمات آزمایشگاه پلی‌کلینیک شهید شهبازی گسترده‌تر شده افزود: تعداد پذیرش بیماران افزایش یافته است و در یک سال ٢٠ هزار مورد مراجعه کننده به پلی‌کلینیک به ثبت رسیده است.

صفری افزود: در حال حاضر بیش از ٨٠ درصد زایمان‌های بیمارستان آتیه به روش بی‌درد انجام می‌شود که ماه‌های اخیر با افزایش ٢٠ درصدی تعداد زایمان‌ها مواجه شدیم.

وی اظهار داشت: چند سالی کلینیک بیهوشی بیمارستان آتیه راه‌اندازی شده و این مراحل جراحی بیماران را بهتر کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به خرید دستگاه‌های پیشرفته بیهوشی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان گفت: سال‌ها به دلیل نبود تجهیزات پیشرفته بیهوشی مشکلاتی وجود داشت که با ورود دستگاه‌های جدید وضعیت بهتری حاکم شده است.

صفری افزود: در حال حاضر سیستم خدمات تامین اجتماعی به گونه‌ای است که بیشتر خدمات در قالب الکترونیک ثبت می‌شود و در بخش اسناد پزشکی خدمات گرافی و فیزیوتراپی از طریق الکترونیک ثبت شده که با آن استحقاق ارائه خدمات چک می‌شود.

وی تعداد بیمه شده تامین اجتماعی را ۷۸۰ هزار نفر ذکر کرد و افزود: تعداد تخت فعال در استان همدان ۳۰۰ تخت است که نسبت بیمه شده به تخت فعال در رتبه پنجم کشور هستیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار