مدیرکل ستاد هماهنگی بازسازی بنیاد مسکن گفت: نوسانات اقتصادی با همکاری مدیران ذوب آهن و بانک‌ها تأثیر بسیار کمی بر روند بازسازی واحدهای زلزله‌زده کرمانشاه‌ داشته است.
کد خبر: ۶۳۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 22 July 2018

به گزارش تابناک : مجید جود‌ی‌ مدیرکل ستاد هماهنگی بازسازی بنیاد مسکن با بیان اینکه سرعت بازسازی و ساخت واحدهای‌ مسکونی تخریب‌ شده بر اثر زلزله‌ کرمانشاه‌ بسیار خوب است، گفت: خوشبختانه با همکاری مردم کرمانشاه برنامه‌‌ بازسازی واحدها طبق زمان اعلام شده در حال پیشرفت است.

جود‌ی‌ ادامه داد: با تمهیدات  انجام شده و همکاری مدیران ذوب آهن، نوسانات اقتصادی ایجاد شده طی چند ماه گذشته، بر روند بازسازی تأثیر نگذاشته‌ است به طوری که آهن آلاتی‌ که برای ساخت این واحدها لازم بود سعی شد با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار به این مناطق عرضه شود.

مدیرکل ستاد هماهنگی بازسازی بنیاد مسکن با اشاره به اینکه تا به امروز 98 هزار واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند، گفت: از این تعداد 90 هزار نفر موفق شدند که با بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات، عقد قرارداد کنند‌.

جودی‌ تصریح کرد: تا به امروز 2 هزار و 700 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌ها ارائه شده و 1200 میلیارد تومان به متقاضیان این بخش تخصیص داده شده است.

وی اظهار کرد: همکاری بانک‌ها با متقاضیان این بخش بسیار خوب بوده و تسهیلات به موقع به متقاضیان پرداخت می‌شود.

 مدیرکل ستاد هماهنگی بازسازی بنیاد مسکن در پایان گفت: تا پایان مرداد ماه تمامی واحدهای‌ تعمیراتی‌ در شهرهای‌ مختلف کرمانشاه‌ به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار