مردم روستای بگدانه در مکاتبه‌ای از مسؤولان شهرستان شیراز و سپاه خواستند تا نسبت به طرح آب‌رسانی آب آشامیدنی این روستا اقدام کنند.
کد خبر: ۶۳۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 21 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: در روزهای گذشته رئیس شورای اسلامی روستای بگدانه کهمره سرخی شیراز در گفت‌وگو با رسانه‌ها از نبود آب آشامیدنی در این روستا گلایه‌ کرده بود.

خبرنگار فارس این مسئله را با مدیر آبفا روستایی شیراز در جریان گذاشت که وی از کمبود بودجه در به اتمام رساندن پروژه آب‌رسانی به این روستا خبر داده بود.

اهالی روستای بگدانه که این روزها گرمای بالای ۴۰درجه را تجربه می‌کنند، در نامه‌ای خطاب به مسؤولان اجرایی استان و قرارگاه آبادانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر خواستند تا برای تامین آب شرب این روستا که پروژه آب‌رسانی از مسیر روستای بالادستی با خطوط لوله‌رسانی به طول ۱۸ کیلومتر است اقدام کنند.

مردم این روستا همچنین از رسانه‌ها خواستند تا مطالباتشان را به گوش مسؤولان برسانند، مطالبه‌ای که پروژه آب‌رسانی شرب روستا از طریق حفر چاه و انتقال آن به داخل روستا است.

اهالی بگدانه با اعلام اینکه این پروژه زمان‌بر بوده و نیاز حیاتی آب مردم با تانکر انجام می‌شود از مسؤولان ارشد استان و سپاه فجر خواستار اقدام ضربتی در حل مشکل حیاتی این روستا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار