فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) که از مسیر کرمانشاه عبور می کنند، خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 21 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: نیروی انتظامی مانند همیشه در آمادگی کامل به سر می برد و مشکلی برای تامین امنیت صدها هزار زائری که وارد استان می شوند، ندارد.

وی ادامه داد: بدون شک اولین چیزی که زائران در طول سفر به عتبات عالیات و شرکت در مراسم اربعین به آن فکر می کنند، بحث تامین امنیت است که پلیس تمهیدات لازم را در این خصوص خواهد اندیشید تا همه زائران به سلامت سفر زیارتی خود را به انجام برسانند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: خوشبختانه در سال های اخیر هیچ گونه حادثه امنیتی برای زائران کربلای معلی رخ نداده است و تمامی هموطنان با صحت و سلامت کامل از استان ما خارج شده اند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تاکید کرد: سال گذشته نیز پلیس کرمانشاه با همه توان به تامین امنیت زائران همت گماشت و رضایتمندی اکثریت آن ها بیانگر کار خوب ماموران است.

وی با بیان اینکه امسال نیز پلیس با همه توان در راستای برقراری امنیت زائران امام حسین (ع) تلاش خواهد کرد، افزود: خدمت به زائران اربعین افتخار و سعادت بزرگی است که چندسالی است نصیب ماموران انتظامی استان کرمانشاه شده است.

سردار امان اللهی در پایان گفت: امیدوارم امسال اماکن مناسبی برای استقرار تجهیزات و امکانات پلیس در مرز خسروی برای کنترل تردد احتمالی زائران اربعین فراهم کنند.

با توجه به حضور بیش از 2 میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین در صورت بازگشایی مرز خسروی و اینکه این مرز با 300 کیلومتر فاصله، نزدیکترین نقطه به کربلای معلاست، پیش بینی می شود بیش از 500 هزار زائر بتوانند از این طریق به عتبات عالیات سفر کنند.

اربعین حسینی امسال طبق تقویم روز سه شنبه هشتم آبان مصادف با 20 صفر خواهد بود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار