رییس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد تأکید کرد:
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به ضرورت مقاوم کردن کشور در برابر طوفان‌های اقتصادی گفت: تقویت مدیریت اقتصادی کشور ایران را در برابر طوفان‌های اقتصادی آینده مقاوم می‌سازد.
کد خبر: ۶۳۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 21 July 2018

به گزارش تابناک یزد، «سیدعلی اکبر کلانتر» در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت استان که با حضور معاون وزیر صنعت برگزار شد، با بیان این‌که ایجاد امید یکی از مهمترین رسالت‌های صنعتگران در شرایط کنونی است، اظهار کرد: بخش خصوصی تمام قد آماده کمک برای توسعه بیش از پیش کشور است و برای رسیدن به این مهم به کمک و حمایت مسئولان و دست‌اندرکاران نیاز دارد.

وی با اشاره به تولید حدود 800 نوع محصول در استان یزد، افزود: استاندار یزد به تمام نهادها و دستگاه های اجرایی و اداری استان ابلاغ کرده که امسال پوشش تمام مدارس از محصولات بومی و داخلی استان تهیه و تأمین شود.

بنا به گزارش ایسنا یزد، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان این‌که سال‌ها تحریم و جنگ مانع بازسازی و توسعه مطلوب نرم افزاری و سخت افزاری صنایع کشور شده است، گفت: رقابت با کشورهایی که بهره بانکی آنها یک ششم ایران تعیین شده، سخت و دشوار است.

کلانتر در بخش دیگری از سخنان خود راه‌اندازی کمپین«فکرت را عوض کن و از کالای ایرانی استفاده کن» از جمله اقدامات انجام شده برای حمایت از کالای ایران در استان یزد دانست و بیان کرد: حمایت از صنعتگران در حقیقت حمایت و حراست از ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور است.

این مقام مسئول با بیان این‌که مسئولان استانی باید در اجرای قوانین مالیاتی تابع تصمیمات کشور باشند، تصریح کرد: هزینه کسب و کار در این سال ها به دلیل راکت بودن بازار استان و کشور بسیار گران شده و این در حالی است که امکان افزایش قیمت کالاهای تولید شده هم از سوی صنعتگران وجود ندارد.

وی با بیان این‌که در ماه‌های اخیر طوفان اقتصادی ناجوری کل کشور را فرا گرفته است، گفت: عقب ماندن مدیریت اقتصادی عامل اصلی بروز آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی امروز کشور است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان این‌که طوفان بعدی در حوزه اقتصاد در راه است و مسئولان باید با مدیریت درست کشور را در برابر آن مقاوم کنند، اظهار کرد: مسئولان می توانند با هموار کردن مسیر توسعه اقتصادی از بخش خصوصی حمایت کرده و کشور را در برابر طوفان های اقتصادی بیمه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار