مسئول دبیرخانه دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای خبر داد:
مسئول دبیرخانه دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی در استان قزوین گفت: با توجه به استقبال گسترده و درخواست پژوهشگران مهلت ارسال مقالات این همایش تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شد ‌.
کد خبر: ۶۳۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 21 July 2018

تمدید مهلت ارسال مقالات به دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای

سعید پورایمانی در گفت و گو با تابناک قزوین تصریح کرد: دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با موضوع خانواده به عنوان نهاد بنیادین اجتماعی با هدف تبین نقش و جایگاه مهم خانواده در عصر اطلاعات و جامعه شبکه ای در دو بخش علمی - پژوهشی و تجربی - کاربردی برگزار می شود.

 وی اظهار کرد: با توجه به درخواستهای اساتید، دانشجویان و پژوهشگران شرکت کننده در دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان مردادماه و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین خاطر نشان کرد: دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با موضوع خانواده به عنوان نهاد بنیادین اجتماعی با هدف تبین نقش و جایگاه مهم خانواده در عصر اطلاعات و جامعه شبکه ای در دو بخش علمی - پژوهشی و تجربی - کاربردی برگزار می شود.

 وی افزود: در بخش علمی پژوهشی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران میتوانند مقالات و پژوهش های مرتبط با سواد رسانه ای با محوریت خانواده ارسال کنند.

 پورایمانی تاکید کرد : در بخش تجربی _کاربردی نیز
کلیه کارشناسان اداری و فعالان رسانه های جمعی و مجازی میتوانند تجربیات و گزارشهای کاربردی خود را مکتوب کرده و برای دبیرخانه الکترونیک همایش به نشانی Mliteracy.saramad.ir ارسال نمایند.

 وی خاطرنشان کرد: دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی دوازدهم تا چهاردهم آبان ماه سال جاری در سالن همایش های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 مسئول دبیرخانه دومین همایش بین‌المللی​ سواد رسانه ای و اطلاعاتی با اشاره به جوایز همایش اظهار کرد: نفرات اول همایش در هر یک از بخشهای «علمی پژوهشی» و «تجربی کاربردی» سه سکه تمام بهار آزادی، نفرات دوم همایش دو سکه تمام بهار آزادی و نفرات سوم از یک سکه تمام بهار آزادی دریافت و مقالات ایشان بر اساس نظر هیئت داوران در نشریات «علمی پژوهشی» یا «علمی ترویجی» منتشر میشود.

وی یادآور شد: پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در همایش سواد رسانه ای و ارسال آثار برای اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه استان قزوین به شماره تلفن 02833370197 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار