سرمربی تیم فجرشهید سپاسی گفت: تیم فجرسپاسی ظرفیت این را دارد که در فصل آینده لیگ برتری شود.
کد خبر: ۶۳۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 20 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: مجید صالح بعد از انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز گفت: مسئولان تیم فجر در هفته‌های گذشته وحید رضایی را به عنوان سرمربی خود انتخاب و معرفی کرده بودندکه بنا به مسائلی که مربوط به من نیست و به آن ورود نمی‌کنم بعدا توسط باشگاه اعلام شد که وی دیگر حضور ندارد. بعد از این جریان تماسی توسط فلاح مدیر عامل باشگاه و زارع با من گرفته شد که در چندین بار تماس تلفنی که با هم داشتیم قرار شد جهت بازید امکانات باشگاه در شیراز حضور پیدا کنم.

سرمربی تیم فجرشهید سپاسی گفت:‌ بعد از حضور در شیراز به اتفاق مسئولان باشگاه بازدیدی از امکانات سخت‌افزاری و زیرساختی باشگاه از جمله زمین تمرین، استخر، سالن بدنسازی و ...که همگی آنها متعلق به باشگاه فجر بود داشتیم. در جریان همین بازدید صحبت‌های مقدماتی در مورد وضعیت قراردادم به عنوان سرمربی را با مدیران باشگاه انجام دادم و خیلی سریع هم به توافق رسیدیم.

صالح افزود: در حال حاضر دو تیم از استان فارس در لیگ دسته اول کشور حضور دارند قطعا حق یکی یا هر دو آنها حضور در لیگ برتر است. یکی از علت‌هایی که این مسئولیت را قبول کردم این بود که باشگاه فجر یک باشگاه ارزشی و با ریشه است.این باشگاه تا امروز بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده و همچنین این تیم در استان فارس دارای هواداران پرشور زیادی است و حتی پتانسیل‌های زیادی برای حضور در لیگ برتر را دارد.

وی همچنین در مورد برنامه‌های خود گفت: اولین مشکلی که وجود دارد نبود زمان کافی و وقت کم برای تمرینات است ما سه هفته دیگر تا شروع رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور نداریم.ابراهیم زارع، یکی از دوستانم که مربی تیم فجر دو هفته‌ای است که تمرینات را شروع کرده است. وی یکی از همکاران من به عنوان مربی است. البته در کنارم از همکاران بومی مانند خرم دل و اسماعیل زارع به عنوان مربی استفاده خواهم کرد. انشاالله در همین چند روز آینده مربی دروازه‌بان‌ها و بدنسازی خود را نیز معرفی می‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی که فجر در سال گذشته پتانسیل صعود به لیگ برتر را داشته آیا شما قول صعود این تیم به لیگ برتر را می‌دهید، گفت: خیر.هیچ کسی نمی‌تواند قول صعود بدهد. البته من این پتانسیل و ظرفیت را برای صعود به لیگ برتر را در این تیم می بینم.حتی با توجه به اینکه ما زمان را از دست داده‌ایم اگر بتوانیم در این مدت زمان از دست داده را مدیریت کنیم قطعا به نتیجه خوبی می رسیم که من برای این شرایط یک برنامه استراتژیک داریم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا بازیکنان جدیدی غیز از بازیکنان سرباز مدنظر شما است، گفت: بله، من فکر می‌کنم علاوه بر بازیکنان سرباز ما به بازیکنان آزاد نیاز داریم و در صورتی که لازم باشد تا آخر هفته دیگر بازیکنان مورد نظر خود را از باشگاه درخواست می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار