در گفتگو با تابناک ایلام مطرح شد:
قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در گفتگو با مدیر مسوول تابناک اظهار داشت: در جریان انتقال فرماندار سیروان قرار داشته ام واین نقل وانتقال با حمایت ورضایت استاندار صورت پذیرفته است.
کد خبر: ۶۳۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 20 July 2018

اخبار روز ایلام

تابناک ایلام ::صبح امروز خبری تحلیلی به قلم مدیر مسئول تابناک با عنوان "وداع خاموش فرماندار ،غافلگیری استانداری و سیروان بی سرپرست "در خروجی تابناک ایلام قرار گرفت . این خبر به سرعت در بین گروههای تلگرامی استان وحتی خارج از استان دست به دست شده و مورد اقبال مخاطبین همیگشی این رسانه واقع شد.

دراین مطلب آمده است که بهمن جلیلیان فرماندار سیروان پس از شش ماه فراز ونشیب، با سمت فرمانداری این شهرستان وداع وروانه شهرستان اسلامشهر استان تهران شد تا سکان معاونت سیاسی فرمانداری  این شهرستان به مراتب بزرگتر از استان ایلام را در دست بگیرد.

به هرحال روشن است که براساس یک عرف اداری ودر مقام تجلیل وتکریم از مدیرانی که ماموریتشان در دستگاهی به اتمام می رسد ،مراسم تودیع برگزار ومدیر جدید دستگاه نیز معارفه می شود. اما دو روز پیش در اقدامی قابل تامل ،فرماندار سیروان با تشکیل جلسه شورای اداری و بدون حضور مدیران ارشد استانداری آن هم به  شکل غافلگیرانه ای با فرمانداری سیروان وداع نمود.

تلخی این اقدام انقدر آزار دهنده بود که واکنش رسانه ای را در پی داشته باشد،زیرا برداشت عمومی این است که از چنین وداعی با دستگاه اداری آن هم بدون حضور مدیران ارشد دستگاه ،بوی نارضایتی ،دلگیری به مشام می رسد .لذا این رسانه با کنار هم گذاشتن واکنش های صورت گرفته در فضای اجتماعی و رسانه ای استان و خداحافظی بی سروصدای فرماندار سیروان ،با نگارش این مطلب به موضوع واکنش نشان داد.

مطلبی که واکنش استاندار محترم ایلام بعنوان عالی ترین مقام اجرایی استان را بدنبال داشت .قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در گفتگو با مدیر مسوول تابناک ایلام اظهار داشت: در جریان انتقال فرماندار سیروان قرار داشته ام واین نقل وانتقال با حمایت ورضایت استاندار صورت پذیرفته است.

استاندار ایلام در واکنش به برگزار نشدن مراسم تودیع فرماندار سیروان گفت :تا صدور حکم و ابلاغ رسمی ،ایشان کماکان فرماندار این شهرستان هستند و پس از ابلاغ حکم ،مراسم تودیع ومعارفه برگزار خواهد شد.

سلیمانی دشتکی افزود: در خصوص تعیین سرپرست فرمانداری سیروان در حال رایزنی هستیم. دو نفر برای این جایگاه در حال سپری نمودن مراحل قانونی واستعلامات هستند ،انشالله پس از جمعبندی نهایی، ظرف روزهای آتی از بین این دو یکنفر بعنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی خواهد شد.

استاندار ایلام در واکنش به موضوع غافلگیری مدیریت ارشد استان تصریح کرد: اصلا غافلگیر نبوده ایم ،از ابتدا درجریان انتقال بوده ام ،این انتقال با رضایت وحمایت اینجانب وپشتیبانی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

بدون شک این رسانه ودیگر رسانه های مستقل ،اهتمام مدیریت ارشد استان به مطالب واخبار منتشره را به فال نیک گرفته و واکنش فوری نماینده عالی دولت به خبرهای منتشر شده از سوی رسانه های استان را به حساب احترام وارج گذاری ایشان وهمکارانشان به رسانه ها خواهند گذاشت.

از اینرو مدیر مسئول این رسانه ضمن تقدیر وتشکر از استاندار محترم ایلام ،برخود لازم می داند همچون همیشه با حمایت از تیم دولت دراستان ،از طریق انتشار اخبار وعملکرد مجموعه دولت و البته نقد منصفانه با پیوست راهکار ،در راستای افرایش روح امید در مردم و تقویت اعتماد عمومی به دولت از هیچ کوششی فروگذار نباشد.

مضافا اینکه لازم است پس از صحبتهای استاندار محترم ایلام ، این موضوع نیز جهت تنویر افکار عمومی  توضیح داده شود که اقدام بهمن جلیلیان در تشکیل جلسه غیر منتظره شورای اداری و خداحافظی بدون سروصدای ایشان از فرمانداری سیروان  ،خطایی برجسته وخارج از عرفی از جانب وی بوده و برنامه ریزی استاندار محترم برای برگزاری مراسم تودیع ومعارفه در آینده نزدیک ،قطعا هرگونه شایبه در خصوص تعمدی بودن این موضوع یا نادیده گرفتن احترام مدیران را خواهد زدود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار