رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان نشست فدراسیون درباره بررسی دلایل عدم اعزام ملی‌پوشان اصفهانی به مسابقات جهانی هلند را مثبت دانست و گفت: رئیس فدراسیون امروز و برای دلجویی و تجلیل از این ملی‌پوشان به اصفهان سفر می‌کند.
کد خبر: ۶۳۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 19 July 2018

به گزارش تابناک : چندی پیش ماجرای عدم صدور ویزا و جا ماندن 3 بازیکن از مجموع 6 عضو اصفهانی (نجف‌آبادی) تیم ملی اسکیت فری‌استایل از سفر به هلند برای حضور در مسابقات جهانی خبرساز شد که در گزارشی نیز به آن پرداختیم.

مسئولان هیئت اسکیت استان اصفهان و اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف‌آباد که روی نتیجه گرفتن اسکیت‌بازان جا مانده به‌خصوص لعیا عربی و علی شجاعی حساب باز کرده بودند، کم‌کاری فدراسیون را دلیل اصلی صادر نشدن ویزا برای این اسکیت‌بازان دانستند و رسانه‌های مختلف استان و کشور نیز به این موضوع پرداختند. هرچند تیم ملی فری‌استایل که با وجود عدم اعزام عربی، شجاعی و عابدینی به هلند، هنوز 3 ملی‌پوش اصفهانی دیگر در ترکیب خود داشت نتایج درخوری در این مسابقات کسب نکرد.

در همین حال سه‌شنبه گذشته جلسه بررسی دلایل عدم اعزام ملی‌پوشان اصفهانی اسکیت به مسابقات جهانی هلند در فدراسیون برگزار شد که علاوه بر رئیس فدراسیون و رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و نماینده بازرسی وزارت ورزش نیز در آن حضور داشتند.

توضیحات مسئولان فدراسیون قابل قبول بود

حسن مالکی رئیس هیئت اسکیت استان درباره این نشست اظهار داشت: رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون مستندات مکاتباتی که با سفارت هلند و نهادهای دیگر برای صدور ویزای ملی‌پوشان جا مانده انجام داده بودند را به ما ارائه کردند که تا حد زیادی قابل قبول بود و نشان می‌داد فدراسیون حداکثر انرژی خود را برای رفع این مشکل به کار بسته است.

وی با بیان اینکه مسئولان فدراسیون قول دادند این ملی‌پوشان برای اعزام به مسابقات آسیایی کره جنوبی در اولویت قرار بگیرند، افزود: رئیس فدراسیون امروز و برای دلجویی و تجلیل از این ملی‌پوشان به اصفهان سفر می‌کند تا این مشکلات به فراموشی سپرده شود و بازیکنان با روحیه بالا برای مسابقات بعدی تلاش کنند.

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان ادامه داد: در این نشست به دنبال این بودیم که اصفهان به عنوان قطب اسکیت ایران دیده شود و سفر رئیس فدراسیون نشان می‌دهد که  برای اسکیت اصفهان احترام زیادی قائل است.

وی تصریح کرد: از رسانه‌ها برای پرداختن به این موضوع تشکر می‌کنم چون انعکاس آن در نهایت باعث تشکیل یک نشست خوب در فدراسیون، تعامل مثبت مسئولان و سفر رئیس فدراسیون به اصفهان شد و حتی معاونان وزیر ورزش و جوانان نیز انعکاس این موضوع را حس کرده بودند.

مالکی با اشاره به اعزام تیم‌های ملی فری‌استایل، سرعت و اسکیت هاکی به مسابقات آسیایی کره جنوبی در آینده نزدیک، درباره وضعیت ملی‌پوشان اصفهانی گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت هاکی در تهران در جریان است. رقابت‌های انتخابی تیم ملی فری‌استایل نیز دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در نوشهر برگزار می‌شود و مطمئن هستیم بخش زیادی از تیم ملی فری‌استایل را اسکیت‌بازان اصفهانی تشکیل خواهند داد.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی سرعت نیز در حال برگزاری است، اضافه کرد: چند اسکیت‌باز اصفهانی در این اردو حضور دارند و فکر می‌کنم محمدرضا عابدی و مسیح استکی بتوانند در ترکیب نهایی تیم ملی جای بگیرند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار