مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان گفت: ۷۰۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان درمجموع در سه ماهه نخست امسال در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.
کد خبر: ۶۳۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 19 July 2018

علی حاجی پور، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان تأمین مسکن برای مددجویان را یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد اعلام کرد .

وی از تکمیل، تعمیر و بازسازی ۲۸۷ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت در سه ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: برای تکمیل، تعمیر و بازسازی این تعداد واحد مسکونی ۴۰۰ میلیون تومان از محل درآمد صدقات و اعتبارات دولتی این نهاد هزینه شده است.

حاجی پور تصریح کرد: به منظور کمک به خرید و احداث شش واحد مسکن مددجویان شهری ۴۸ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی امداد و صدقات در سه ماهه نخست امسال هزینه شده است و همچنین طی این مدت چهار واحد مسکن نیمه‌تمام مددجویان شهری تکمیل و تحویل آن‌ها شده است.

وی از تکمیل چهار واحد مسکن نیمه تمام روستایی و همچنین بهسازی و مقاوم سازی ۲۷ واحد مسکن روستایی در سه ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: برای تکمیل، بهسازی و مقاوم سازی این تعداد واحد مسکونی ۱۱۳ میلیون تومان هزینه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار