مدیرکل روابط عمومی استانداری:
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی با تاکید بر این که وحدت و همدلی رمز ماندگاری و رسیدن نظام به اهداف آرمانی است، گفت: در راستای تحکیم مبانی جمهوری اسلامی و تبیین سیاست های کلی مقام معظم رهبری باید منشا اثر باشیم تا از این طریق مجموعه عملکرد خود را به جامعه هدف یعنی مردم ارائه دهیم.
کد خبر: ۶۳۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 19 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، علی اصغر ایزدی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت:با توجه به این که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و هفته گرامیداشت دولت هستیم، امیدواریم بتوانیم با مجموعه برنامه ریزی های انجام شده دین خود را نسبت به شهدا و انقلاب ادا کنیم.
وی افزود:بیش از 95 درصد رسانه های دنیا در اختیار امپراطوری آمریکاست و این در حالیست که 3درصد جمعیت دنیا را دارند و این امپراطوری سعی دارد با سنگ اندازی های متعدد مانع رسیدن نظام جمهوری اسلامی به اهداف خود شود.
ایزدی بیان کرد:برمبنای تعهد خود با شهدا و آرمان های امام راحل(ره) سعی می کنیم با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر به اهداف و آرمان های مورد نظر خود دست یابیم.
بازرس کل استان نیز در این جلسه گفت: برای ارزیابی هر سازمانی سه عنصر مقبولیت، کارآمدی و مشروعیت مدنظر است که در این میان عنصر کارآمدی بیشترین کاربرد را دارد و این در حالیست که پاسخگویی به نیازهای جامعه هدف هم نیازمند سرمایه های انسانی، ساختاری و اجتماعی است.
احمدرضا مهرپرور افزود: همایش بازرسی و ارتقای سلامت اداری به پیشنهاد شورای دستگاه های نظارتی و همکاری استانداری، بازرسی کل استان، دیوان محاسبات،سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دادگستری کل برگزار می شود.
وی افزود: از سال های گذشته دغدغه اصلی مدیران و متولیان این است که آسیب های حوزه سلامت و نظارت در عرصه مدیریت اجرایی و اداری کجاست و چه ارتباطی بین این آسیب ها و عقب ماندگی استان ها، فساد و ریزش سرمایه انسانی و اجتماعی وجود دارد.
مهرپرور افزود: سرمایه سوزی انسانی ناشی از انحراف ها، صدمات جبران ناپذیری به نظام و دستگاه های اجرایی می رساند که در راستای همین دغدغه ها و آسیب ها به دنبال برگزاری همایش بازرسی و سلامت اداری هستیم.
وی تصریح کرد: هدفگذاری اصلی برای این همایش در قالب برگزاری کارگاه های مختلف و به صورت علمی،آموزشی، کارگاهی و عملی خواهد بود که بناست مدرسانی از حوزه های نظارتی، دیوان محاسبات، دادستانی مرکز استان و... به دنبال تشریح آسیب های این حوزه بپردازند.
وی بیان کرد:به هر میزانی که بتوانیم بازرسی های درون سازمانی و آسیب های احصاء شده را به بدنه دستگاه های اجرایی منتقل کنیم، کاهش آسیب های جامعه هدف بازرسی را شاهد خواهیم بود. وی با تاکید بر این که باید مباحثی همچون نظارت و بازرسی در درون دستگاه های نظام اداری اجرایی شود، ادامه داد:امیدواریم آمار انحراف منابع کاهش یابد تا بتوانیم از سرمایه های نظام حمایت و حفاظت بیشتری داشته باشیم.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار