رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال استان همدان از دعوت داور بین‌المللی فوتبال همدان برای قضاوت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 19 July 2018
رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال استان همدان از دعوت داور بین‌المللی فوتبال همدان برای قضاوت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا خبر داد.

به گزارش فارس، علی خسروی، با اشاره به دعوت AFC از داور همدانی، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال (نوجوانان) آسیا از ۲۹ شهریور تا ۱۵ مهرماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از همین رو کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارس دعوت‌نامه‌ای به فدراسیون فوتبال کشورمان از «پیام حیدری» داور جوان و بین‌المللی استان همدان برای قضاوت در این رویداد آسیایی دعوت کرده است.

رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال استان همدان بیان کرد: درخشش قابل توجه پیام حیدری در مسابقات ملی و باشگاهی در آسیا، سبب شده است تا AFC حساب ویژه‌ای روی این داور جوان و خوش‌آتیه همدانی باز کند.

وی اضافه کرد: همچنین آرمان اسعدی به عنوان کمک داور و مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری در این مسابقات حضور دارند.

درخشش داوران همدانی در آزمون لیگ برتر

خسروی از حضور داوران همدانی در دوره توجیهی و دانش‌افزایی لیگ برتر خبر داد و افزود: دوره توجیهی و دانش‌افزایی داوران و کمک‌داوران لیگ برتر فوتبال از دوشنبه ۲۵ تیرماه به مدرسی «والنتین ایوانف» مدرس فیفا از کشور روسیه به میزبانی شهر رشت آغاز شد.

وی ادامه داد: این دوره تا روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت که از استان همدان، بیژن حیدری و پیام حیدری به عنوان داور و مهدی الوندی به عنوان کمک‌داور حضور دارند.

رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال استان همدان خاطرنشان کرد: تست آمادگی جسمانی این داوران برگزار شد که هر سه داور همدانی موفق به اخذ نمرات قبولی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار