کد خبر: ۶۳۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷ 18 July 2018

دریا: «فروش مانتوی جلو باز ممنوع است.»
خالو راشد: یعنی این که فروش مانتوی عقب باز آزاد است!

صبح ساحل: «هرمزگان قهرمانان بسیاری در عرصه ورزش دارد. »
خالو راشد: صحیح می فرمایید. از آن جایی که اهالی هرمزگان در قرن 21 برای تهیه کپسول گاز از محلات بندرعباس و ... شبانه روز در حال سگ دو زدن هستند! باید هم قهرمان دو استقامت و پیاده روی باشند.
مردم هرمزگان قهرمان وزنه برداری نیز هستند، چرا که زیر بارِ این همه مشکلات تاکنون خم به ابرو نیاورده اند ! پس پر بیراه نگفته اند...
همچنین بس که مشکلات جور واجور و موانع سرِ راهِ مردم است، بیشتر اهالیِ هرمزگان قهرمان دو با مانع هم هستند. پیشنهاد می کنیم برای شرکت در بازی های آسیایی و المپیک ملی پوشان مان را از بین همین مردم انتخاب کنیم!
ضمن این که این مردم قهرمان و ابداع کننده ی «تیکی تاکا» ی معروف هم هستند! از بس طی سالیان متمادی در ادارات پاسکاری شده اند! در این خصوص تیمِ بارسلونا برود کشکش را بسابد!

دریا: «قاضی مرتضوی در بند 241 زندان اوین حبس است.»
خالو راشد: به قول خیام بزرگ: «بهرام (سعید) که گور می گرفتی همه عمر / دیدی که چگونه گور سعید گرفت! » اشکال وزنی از خیام نیست از خودِ سعید مرتضوی است که در این مدت به دلیل آب خنک خوردن های زیادی مقداری چاق شده و به لحاظ وزنی مشکل دارد! همان گونه که مشاهده می کنید سعید به زور در یک مصراع جا گرفته است!

ندای هرمزگان: «نیروهای سفارشی غیر قانونی از شهرداری اخراج شوند.»
خالو راشد: به نظر بنده قبل از این نیروها که تا حدودی بی گناه هستند، بهتر است اول سفارش پذیرنده و بعد سفارش دهنده را از محل کارشان اخراج کنند !/ندای هرمزگان

 

نوشته ی: راشدانصاری(خالوراشد)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار