اطلاعیه
ساعت کار ادارات مستقر در استان آذربایجان شرقی به استثنای مراکز خدمات‌رسان و امدادی، از روز شنبه 30 تیر تا آخر مرداد ماه سال جاری، از ساعت 6.30 صبح شروع و ساعت 13.30 ظهر پایان می‌یابد.
کد خبر: ۶۳۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 18 July 2018

استانداری آذربایجان شرقی با استناد به مصوبه هیأت وزیران درخصوص تنظیم ساعت کاری ادارات و بنا به پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اطلاعیه‌ای را در این خصوص خطاب به کلیه دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی، بانک‌ها و کلیه نهادهای عمومی غیردولتی و شهرداری‌های استان صادر کرد.

در اطلاعیه استانداری آذربایجان شرقی آمده است: با عنایت به تداوم شرایط خاص جوی و با توجه به ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق، ساعات کار ادارات استان از روز شنبه 30 تیر تا پایان مرداد ماه سال جاری از ساعت 6.30 صبح تا 13.30 ظهر ( پنج شنبه‌ها تا 12.30) تعیین می‌شود؛ مراکز خدمات‌رسان و درمانی و امدادی از این مصوبه مستثنا هستند.

 استانداری آذربایجان شرقی در این اطلاعیه تأکید کرده است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و نهادهای مستقر در استان ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف برق، سیستم‌های روشنایی و سرمایشی خود را در پایان ساعت کاری اعلام شده خاموش کنند.

حسن اجرای این تصمیم بر عهده بالاترین مقام دستگاه بوده و از طریق مبادی ذی‌ربط کنترل و نظارت خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :