همزمان با دهه کرامت
دبیر یازدهمین دوره جشنواره «زیر سایه خورشید» استان یزد،گفت: بیش از 500 کودک بی سرپرست در جشنواره «زیر سایه خورشید» یزد رایگان درمان می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 18 July 2018

 حجت الاسلام «سیدناصر حیدری» در مراسم استقبال از خدام حرم رضوی ضمن گرامیداشت دهه کرامت،‌ اظهار کرد: این جشنواره مردمی در 438 شهرستان و 17 کشور جهان برگزار می‌شود که یک صدا این ندا را داریم و همه شهرمان را صحن دارالعباده آستان رضوی کرده‌ایم .

وی افزود: جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد هم اکنون آغاز به کار کرده است و تا ششم مردادماه ادامه دارد و 16 نفر از خدام حرم رضوی با چهار گروه در 44 نقطه شهری و روستایی برنامه دارند .

دبیر یازدهمین دوره جشنواره «زیر سایه خورشید» استان یزد،گفت: در استان قریب به 250 برنامه پیش‌بینی شده است که با توجه به درخواست‌ها و اظهار ارادت مردم به خدام حرم رضوی این میزان نیز افزایش پیدا می کند .

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: دیدار با علما، خانواده‌های شهدا، دانش‌آموزان و دانشجویان، از جمله این برنامه‌ها است که در قالب 17 جشن نیز در استان در این زمینه برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه شعرخوانی و تئاتر و جشن بزرگی که استقبال مردمی با مدلی کاملا اسلامی برگزار می‌شود و برای اولین بار در استان نیز مسابقه در سه گروه سنی برگزار می‌شود .

دبیر یازدهمین دوره جشنواره «زیر سایه خورشید» استان یزد بیان کرد: این برنامه به عنوان شعائر الهی است و فرهنگ و نسیم رضوی می‌برد و بسیاری از ناملایمات را از بین می‌برد و در این راستا نیز بسیاری از خدمات رایگان انجام می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: درمان رایگان 500 نفر از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست استان و درمان رایگان، ایستگاه‌های سلامت در 13 نقطه و پرداخت 200 وام کارآفرینی ازجلمه این برنامه‌ها است .

حجت الاسلام حیدری گفت: اطعام در مناطق محروم، تهیه جهیزیه، آزادسازی زندانیان، اعزام تورهای زیارتی، ترمیم خانه‌های نیازمندان از دیگر برنامه‌های تدوین شده برای خدام رضوی در استان یزد است.

وی بیان کرد: پنج هزار کتاب با محتوای سبک زندگی و برگزاری مسابقه از آن به عنوان برنامه محتوایی ما است که در این زمینه نیز برگزار می‌شود .

حیدری خاطرنشان کرد: تمامی هزینه‌های این برنامه به صورت مردمی برگزار می‌شود و در سطح کشور نیز این به صورت خودجوش مردمی برگزار می‌شود .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار