مديرکل فرودگاه‎های استان اصفهان از آغاز عمليات توسعه پارکينگ هواپيما فرودگاه اصفهان به منظور افزايش توان اين فرودگاه برای ميزبانی هواپيماهای شرکت‎های هواپيمايی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 18 July 2018

به گزارش تابناک اصفهان : به نقل از روابط‎ عمومی فرودگاه‎های استان اصفهان، حسن امجدي با اعلام این خبر، اظهار کرد: در جریان این عملیات که پس از انجام مطالعات اولیه و برگزاری مناقصه آغاز شده است ظرفیت پارک هواپیما از ۱۰ موقعیت به ۲۳ موقعیت افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه مطالعات این پروژه و مناقصه این طرح با مساعدت هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در اسفندماه سال ۹۶ انجام شد، گفت: یکی از محدوديت‎هاي قديمي فرودگاه اصفهان ظرفيت پارکینگ هواپیما است که با توجه به برنامه‎های توسعه‎ای فرودگاه اصفهان و اینکه این فرودگاه به عنوان جایگزین فرودگاه‎های پایتخت تعیین شده است، توسعه پارکینگ هواپیما در اولویت‎های کاری شركت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران قرار گرفت.

مديرکل فرودگاه‎های استان اصفهان با بیان اینکه با اجراي این طرح گامی مهمی برای توسعه زيرساخت‎هاي اساسي و افزايش ظرفيت پذيرش و خدمت‎رساني برداشته خواهد شد، گفت: مبلغ قرارداد پروژه ۲۳۲ میلیارد و ۳۰۰ ميليون ریال پیش‎بینی شده است که باید در مدت ۱۸ ماه به پایان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار