رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا با سواری پراید در محور سپیددشت و مجروح شدن راننده پراید خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 18 July 2018

به گزارش تابناک : حسین پورقیصری اظهار کرد: مأموران پلیس راه اصفهان-شهرکرد از تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با سواری پراید در محور سپیددشت مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در اثر این حادثه رانندگی که ساعت 9 و 40 دقیقه سه‌شنبه شب اتفاق افتاد راننده سواری پراید مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای عدم رعایت حق تقدم توسط راننده سواری پراید اعلام شده است، خاطرنشان کرد: یک لحظه غفلت در رانندگی یک عمر ندامت و پشیمانی به دنبال خواهد داشت که از عموم رانندگان تقاضا می‌شود ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و هنگامی که احساس خستگی و خواب‌آلودگی دارند در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.

تخطی از سرعت مطمئنه یک کشته و 3 مجروح برجای گذاشت

وی از وقوع حادثه‌ای دیگر خبر داد و اضافه کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تصادف 2 دستگاه سواری پژو در اتوبان ذوب‌آهن، مأموران پلیس راه اصفهان - شهرکرد سریعاً به محل اعزام شدند.

پورقیصری ادامه داد: در اثر این حادثه، راننده یکی از خودروها جان خود را از دست داد و 3 سرنشین دیگر این خودرو نیز مجروح شدند.

وی در پایان بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

تصادف 2 سواری پژو با یک کشته و 5 مجروح در اصفهان

جواد درستکار رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان نیز از وقوع تصادف در محور نایین-اصفهان خبر داد و مطرح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد 2 دستگاه سواری 405 در گردنه زینل، بلافاصله تیم گشت پلیس‌راه اصفهان-نائین به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: در اثر این حادثه، یکی از سرنشینان یکی از خودروها فوت و راننده و 4 سرنشین دیگر این خودروها نیز مجروح شدند؛ علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار