نایب‌رئیس بانوان هیأت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: مسابقات تور ایرانی بانوان کشور رشته تنیس از دیروز به میزبانی اصفهان آغاز شده است و تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۳۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 18 July 2018

به گزارش تابناک : اشرف بلوچی  اظهار کرد: دوره اول تور ایرانی بزرگسالان بانوان کشور رشته تنیس با حضور 99 بازیکن از 20 استان کشور به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است و تا 28 تیر‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مسابقات مقدماتی از دیروز شروع شده است و پس از پایان دور مقدماتی 48 نفر به جدول اصلی راه پیدا می‌کنند که همراه با 16 بازیکن اول رنکینگ ملی بازی‌های جدول اصلی را برگزار می‌کنند.

نایب‌رئیس بانوان هیأت تنیس روی میز استان اصفهان در ادامه گفت: سهمیه استان‌ها برای حضور در این مسابقات بر اساس امتیازات سال گذشته بوده است و با توجه به این‌که اصفهان در سطح بانوان در رده دوم قرار داشت 6 سهمیه داشت، 4 سهمیه هم به دلیل میزبانی به اصفهان داده شد، همچنین 2 نفر را در رده‌های اول رنکینگ داشتیم.

وی با اشاره به بانوان اصفهانی حاضر در این رقابت‌ها مطرح کرد: منصوره رضایی، حنانه امیدی، مهدیه کبیریان، سحر حسینی، مهر‌السادات موسوی، شکیبا چنگیز، شکیلا چنگیز، حدیث احمدی‌تبار، مهسا کردی‌پور، پرستو شفیعی، مائده محرابی و مهشاد دهقانی از اصفهان در این مسابقات شرکت دارند.

بلوچی در پایان یاد‌آور شد: رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و دو‌ نفره انجام خواهد شد و در پایان مسابقات نیز به نفرات برتر علاوه بر امتیاز در رنکینگ ملی، لوح و مدال اهدا خواهد شد.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار