تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در قالب رقابت‌های هفته‌ سوم لیگ برتر به مصاف شهرداری ساوه می‌رود.
کد خبر: ۶۳۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 18 July 2018

به گزارش تابناک : هفته سوم لیگ برتر فوتسال امروز آغاز می‌شود و با برگزاری سایر دیدار‌ها در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به پایان می‌رسد که فوتسال گیتی‌پسند اصفهان میزبان شهرداری ساوه است.

این دیدار از ساعت 18 روز پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه در ورزشگاه پیروزی برگزار می‌شود و ابراهیم مهرابی، محمد‌مهدی حقوقی، ولی‌الله رضایی و بهرام نبی‌پور قضاوت این دیدار را بر‌ عهده دارند.

گیتی‌پسند در‌ هفته‌ دوم لیگ با نتیجه 2‌ بر‌ 2 مقابل میزبان‌ خود سوهان محمد‌‌سیما‌ قم به تساوی رسید که برای گیتی‌پسند محمد شجری و سعی احمد‌عباسی گلزنی کردند؛ گیتی‌پسند تا پایان هفته دوم با‌ کسب یک امتیاز از این دیدار و در مجموع با 4 امتیاز به رده‌‌ای بهتر‌ از پنجمی دست نیافت.

با نگاه به آمار و حواشی سال گذشته، استارت حواشی و ضعف گیتی‌پسند در فصل 96 نیز با کسب نتایج عجیب مقابل تیم‌های ضعیف از هفته سوم لیگ رقم خورد، حال باید منتظر نتیجه بازی با شهرداری ساوه ماند تا مشخص شود گیتی‌پسند امسال چه نتیجه‌ای رقم خواهد زد.

شهرداری ساوه در دو هفته ابتدایی لیگ نتوانسته امتیازی کسب کند، این تیم با دو باخت متوالی مقابل سوهان محمد‌سیما قم و پارسیان شهر قدس به مصاف گیتی‌پسند اصفهان می‌رود.

شهرداری ساوه در هفته‌ دوم شکست سنگین 8 بر 2 را مقابل پارسیان در خانه خود تجربه کرده است و شاید برای جبران نتیجه هفته گذشته با انگیزه بیشتری مقابل گیتی‌پسند قرار گیرد؛ این تیم اکنون بدون امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

به گزارش فارس، برنامه کامل هفته سوم لیگ‌ برتر فوتسال به‌ شرح زیر است:

چهارشنبه 27 تیر‌ماه

مس سونگون ورزقان - شهروند ساری

پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه

گیتی‌پسند اصفهان - شهرداری ساوه

آذرخش بندرعباس - اهورا بهبهان

جمعه 29 تیر‌ماه

پارسیان شهر قدس - لبنیات ارژن فارس

سن‌ایچ ساوه - مقاومت البرز

فرش آرا مشهد - حفاری اهواز

مقاومت‌ قرچک - سوهان محمد‌سیما قم

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار