درحالی که کمتر از ۹ روز به آغاز رقابتهای لیگ برتر باقی است، استقلال هنوز تکلیف تعدادی از مهره‌های فصل قبلش را روشن نکرده تا مشخص شود نگرانی هوادارانش به جاست.
کد خبر: ۶۳۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 18 July 2018

به گزارش تابناک : هواداران باشگاه استقلال از مدتها پیش نگرانی های خود را نسبت به آینده این تیم با ابزارهایی که در دست داشتند بروز دادند که همواره مدیران باشگاه سعی در عادی جلوه دادن شرایط و آرام کردن خیل هواداران ناراضی داشتند. عمده دلیل نگرانی هواداران استقلال روندی بود که در نقل و انتقالات این تیم حاکم بود. حال که کمتر از ۹ روز به آغاز رقابتهای لیگ برتر باقی است مشخص شد این نگرانی‌ها بی دلیل و بی مورد نبوده است. 

تیم استقلال در حالی زیر نظر شفر در اردوی آماده سازی نیم فصل قرار دارد که عمده بازیکنان اصلی این تیم یا مصدوم هستند یا بلاتکلیف. بعضی ها مثل روزبه چشمی از هر دو آیتم رنج می‌برند. شفر جمعی از بازیکنانی را در اردوی استانبول زیر نظر دارد که تعدادی از آنها در شرایط معمولی نباید در ترکیب ثابت این تیم در مسابقات حضور داشته باشند.

در حالی که مدیران این باشگاه وعده داده بودند تیام و جباروف تا روز شنبه تکلیف شان روشن می شود هنوز این اتفاق نیفتاده است. پژمان متنظری به تازگی به جمع آبی پوشان اضافه شده اما از روزبه چشمی همچنان خبری نیست. گرچه روزبه با مصدومیت هم مواجه است اما دلخوری از خلف وعده مسئولین باشگاه نیز بر کسی پوشیده نیست. 

سید مجید حسینی هم از جمله بازیکنان بلاتکلیف استقلال است که شفر نمی داند برای فصل بعد می تواند روی او حساب کند یا خیر. مدافع جوان و ملی پوش این تیم با توجه به درخشش در جام جهانی از چند باشگاه خارجی پیشنهاد دارد و برای پیوستن به آنها با چالش بزرگی مواجه شده است. او قراردادی با استقلال دارد که بندی در آن گنجانده شده است که گفته می شود با استناد به آن می تواند از این تیم جدا شود.

از سوی دیگر تکلیف یکی دو بازیکن این تیم که قرارداد داشته اما در لیست مازاد بر نیاز هستند هم مشخص نشده است. جابر انصاری و بویان باوجود داشتن قرارداد با استقلال در اردوی این تیم نیستند و آنها هم به نوعی دیگر بلاتکلیف هستند. 

حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که جباروف و تیام همین امروز هم به اردوی آبی ها اضافه شوند، باتوجه به مدت زمان کمی که تا آغاز بازیها زمان داریم بعید است آنها برای هفته های ابتدایی فصل به شرایط ایده آل برسند. 

از طرف دیگر شفر روی یک هافبک آلمانی دست گذاشته که شرایط سنی او هم از دوران جوانی عبور کرده و به درستی مشخص نیست اگر جذب این تیم شود آیا انتظارات را برآورده می کند یا او هم مثل بویان می شود.

زمان نشان داد ابراز نگرانی هواداران و پیشکسوتان استقلال از شرایط این تیم خیلی هم نا به جا نبوده و آبی پوشان با شرایطی سخت خود را آماده ورود به هجدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر می کنند. 

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار