کد خبر: ۶۳۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲ 18 July 2018

نشریه «دلفین» به زودی به صورت دوزبانه و با محتوایی متفاوت بر پیشخوان روزنامه‌فروشی‌های استان هرمزگان قرار می‌گیرد.

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از خبرگزاری موج هرمزگان، نشریه دلفین به قائم مقام مدیرمسئول «زهرا شاکرمی» و سردبیری «پدرام مجیدی» از ابتدای مردادماه به صورت رسمی انتشار خواهد یافت.

مدیر مسئول هفته نامه ی دلفین با بیان اینکه این نشریه قرار است دوشنبه‌ی هر هفته به سبد رسانه‌ای هرمزگان اضافه شود، گفت: دلفین داعیه دار ایجاد تحول و فضایی جدید در مطبوعات استان است و پشتوانه‌ی خود را هیات تحریریه‌ی قوی و تجارب پیشکسوتان و دانش‌آموختگان عرصه‌ی رسانه که راهبری مجموعه را بر عهده گرفته‌اند، قرار داده است.
شاکرمی افزود: شعار ما «صدای توسعه از آب‌های خلیج فارس» مشخص کننده ی خط مشی این هفته نامه است و سعی داریم که آن را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دنیال کنیم.
وی اضافه کرد : دلفین نشریه‌ی کاغذی خود را با گستره‌ی استانی منتشر خواهد کرد و در فضای مجازی نیز به صورت فعال حضور خواهد داشت.

به گزارش موج، «علیرضا زارعی» ، «زهرا شاکرمی» ، «پدرام مجیدی»، «سحر آریا» ، «هادی ترابی» ، «پیمان چرسی زاده» ، «زهرا اسماعیلی» و تنی چند از دیگر نویسندگان و خبرنگاران مسئولیت تولید محتوای این شماره را بر عهده داشته اند.
گفتنی است که فعالیت سایت خبری و حضور این رسانه در شبکه های اجتماعی آغاز شده است./انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار