برنامه سه شنبه های خانه مستند اصفهان از 26 تیرماه با اکران مستند «ایکاروس» در نگارستان امام خمینی (ره) آغاز می شود.
کد خبر: ۶۳۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 17 July 2018
به گزارش تیترشهر : عضو هیأت مؤسس خانه مستند اصفهان پیرامون جزییات این برنامه اظهار کرد: با توجه به اینکه جای خالی اکران مستندهای ورزشی به‌صورت یک مجموعه متمرکز در اصفهان احساس می‌شد، خانه مستند اصفهان با همکاری دفتر تخصصی سینما و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) فصلی را به اکران مستندهای ورزشی اختصاص داد و به همین منظور از 26 تیرماه به مدت شش هفته مروری بر شش فیلم برتر سینمای مستند ورزشی خواهد داشت.
 
محمد غازی ادامه داد: «ایکاروس»، «مارادونا»، «سنا» ، «مرو» و دو مستند ایرانی که به دلیل نهایی نشدن توافق پخش فعلاً از اعلام نام آن‌ها معذوریم، فیلم هایی است که در فصل سینمای مستند ورزشی خانه مستند اصفهان گنجانده‌شده است.  
 
وی افزود: این فیلم‌ها سه‌شنبه هر هفته به‌صورت رایگان برای عموم علاقه‌مندان اکران می‌شود و جلسه نقد و بررسی آن نیز بلافاصله پس از پخش، برپا خواهد شد.
 
غازی با اشاره به جزییات نخستین مستندی که در این برنامه اکران می‌شود، اظهار کرد: «ایکاروس» به کارگردانی برایان فوگل سه‌شنبه 26 تیرماه رأس ساعت 17 در نگارستان امام خمینی (ره) اکران می‌شود.
 
موضوع این مستند که جایزه اسکار بهترین فیلم مستند سال 2017 را از آن خودکرده، حول محور دوپینگ در مسابقه دوچرخه‌سواری است و محمود عرفانی نقد و بررسی آن را بر عهده دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار