رئیس هیئت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بیش از ۴ هزار بسیجی فعال جذب این هیئت شده‌اند.
کد خبر: ۶۳۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 17 July 2018

به گزارش تابناک : ابوذر لطف‌الله خواجو درباره فعالیت‌های هیئت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اظهار داشت: تشویق رزمی‌کاران استان اصفهان برای فعالیت در بسیج و بالا نگه داشتن آمادگی جسمانی بسیجیان از جمله اهداف هیئت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان است.

وی افزود: این هیئت مانند هیئت ورزش‌های رزمی استان اصفهان که زیر نظر اداره‌کل ورزش و جوانان فعالیت می‌کند، نزدیک به 12 رشته و سبک را پوشش می‌دهد و سعی کردیم تعداد زیادی از رزمی‌کاران استان را جذب کنیم.

خواجو با اشاره به جذب بیش از 4 هزار بسیجی فعال در هیئت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در حال سازماندهی این ورزشکاران هستیم و در صورتی که همکاری بیشتری از طرف مسئولان صورت گیرد، تلاش می‌کنیم ورزشکاران خود را به مسابقات مختلف کشوری و حتی قهرمانی جهان اعزام کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: جمعه هفته گذشته مسابقات سبک نینجوتسو را با حضور 270 شرکت‌کننده برگزار کردیم و برگزاری مسابقات سایر سبک‌ها را نیز در دستور کار داریم. همچنین قصد داریم تیم قدرتمندی را راهی مسابقات قهرمانی کشور کنیم که با توجه به سطح بالای ورزشکاران آن بر یکی از سکوهای سه‌گانه قرار خواهد گرفت.

اعزام 2 رزمی‌کار بسیجی اصفهان  به مسابقات برون‌مرزی

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای تربیت مربی و داور از میان بسیجیان رزمی‌کار اضافه کرد: تیم ملی ورزش‌های رزمی در شهریورماه در 2 مسابقه بین‌المللی شرکت می‌کند و 2 رزمی‌کار بسیجی اصفهان نیز در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

خواجو درباره فعالیت‌های هیئت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان در بخش خواهران ادامه داد: فعالیت در این بخش را به تازگی آغاز کرده‌ایم و 2 مربی بانوی استان تیم‌های خوبی را تشکیل داده‌اند. نایب‌رئیس و مسئول کمیته بانوان هیئت نیز از نیروهای جوان و فعال هستند و به زودی مسابقات بخش بانوان را نیز برگزار می‌کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اظهار داشت: از مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و به خصوص مسئول پایگاه بسیج این اداره‌کل درخواست دارم تعامل و همکاری بیشتری با ما داشته باشند و متأسفانه در حال حاضر شاهد این امر نیستیم.

وی درباره نحوه عضویت رزمی‌کاران استان در هیئت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: ورزشکاران با پر کردن فرم‌های مخصوص در باشگاه‌های رزمی و پس از تحویل آنها به کانون‌های بسیج سراسر استان، به عضویت این هیئت درمی‌آیند و کسب عناوین قهرمانی، شرکت در مسابقات، داوری و مربیگری جزء فعالیت‌های آنها در بسیج محسوب می‌شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار