طي مراسمي با حضور استاندار قم:
28 پروژه منطقه يك شهرداري قم با اعتبار 600 ميليارد ريال طي مراسمي با حضور استاندار قم به بهره برداري رسيد.
کد خبر: ۶۳۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 17 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، سیدمهدی صادقی شامگاه گذشته(دوشنبه 25 تیر) در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه یک شهرداری قم که در مسجد چهارمردان برگزار شد، اتحاد و همدلی را عامل اصلي پيروزي انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: با همين اتحاد و با تدبیر علیه توطئه‌های دشمن که با تمام توان به دنبال فشار بر مردم ما هستند بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

استاندار قم بيان کرد: امروز همه‌ي مديران و مردم مصمم تر از قبل هستند تا تحت هدايت رهبرمعظم انقلاب اسلامي در برابر تخاصم آمريكا مقاومت کنند.

صادقي در ادامه ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های مجموعه عوامل شهرداری در راستاي توسعه‌ي شهر قم گفت: با وجود محدوديت هاي اعتباري، شاهد اقدامات خوبي در بهره‌برداري از طرح‌هاي عمراني سطح شهر قم هستيم.

نماينده عالي دولت در استان جلب رضايتمندي مردم در كنار رفع نيازها را از ويژگي‌هاي مديريت صحيح شهري دانست و افزود: پروژه‌هاي اولويت‌دار بايستي با سرعت بيشتري تكميل و در اختيار شهروندان قرار داده شوند.

در اين مراسم 28 پروژه عمراني در منطقه يك شهرداري قم با اعتبار 600 ميليارد ريال شامل بازگشايي معابر و فضاي سبز به بهره برداري رسيد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار