رئیس هیأت اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: پیست جایگزینی برای اتومبیل‌رانان نداریم و آنان در پارکینگ ورزشگاه نقش جهان تمرین می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 17 July 2018

به گزارش تایناک : اردیبهشت‌ماه سال جاری بود که با نظر به این‌که کارشناس فنی فدراسیون موتور‌سواری و اتومبیلرانی پیست اتومبیلرانی نقش جهان را غیر استاندارد دانست، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان هم آن را تعطیل کرد.

پیست نقش جهان به دلیل وجود دکل‌های فشار قوی برق، رعایت نکردن حد فاصل آسفالت تا لبه دیوار، مهندسی نبودن پیچ‌ها و عدم مرغوبیت آسفالت پیست به دستور اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اصفهان تعطیل شده و با گذشت حدود 3 ماه این این اتفاق، هنوز تصمیم جدی برای برطرف‌شدن مشکلات و باز شدن دوباره این پست گرفته نشده است.

احمد بازوبندی در این خصوص اظهار داشت: به فدراسیون موتور‌سواری و اتومبیلرانی نامه‌نگاری کرده تا عیب‌ها و ایراد‌های پیست نقش جهان را به ما بگویند، در حالی که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان این کار را انجام نداد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز هیچ خبری از سوی فدراسیون نیست، وظیفه اداره کل ورزش و جوانان است که کار را پیگیری کند تا بتوانیم رفع ایراد کنیم و کارشناس مربوطه پیست را تأیید کند؛ مشخص نیست چه زمانی این اتفاق رخ دهد اما اگر اداره کل ورزش و جوانان پیگیری کند حتماً سریع‌تر این کار انجام می‌شود.

رئیس هیأت موتور‌سواری و اتومبیلرانی استان اصفهان یاد‌آور شد: پیست جایگزینی برای اتومبیل‌رانان نداریم و آنان در پارکینگ ورزشگاه نقش جهان تمرین می‌کنند؛ در سطح استان اصفهان پیستی برای تمرین بخش سرعت و سنگین وجود ندارد و از پارکینگ‌هایی که بالاتر از 4 هزار متر باشند می‌توان فقط برای برخی کمیته‌ها استفاده کرد.

 

 

منبع : فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار