استاندار اصفهان گفت: اگر زمانی نفتی نباشد که بتوانیم تزریق‌هایی به همه بخش‌ها کنیم آن موقع است که قابلیت‌های ما آشکار می‌شود.محسن مهرعلیزاده امروز (شنبه) در گردهمایی معاونین آموزش ابتدایی و مسئولان آموزش وپرورش عشایر سراسر کشور اصفهان اظهار کرد: دشمن در صدد وارد کردن فشار بیشتری بر کشور است که البته ما نگران نیستیم. چون در این سال‌ها در چنین موقعیت‌هایی قرار گرفته‌ایم.
کد خبر: ۶۳۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 14 July 2018
به گزارش تیترشهر : محسن مهرعلیزاده امروز (شنبه) در گردهمایی معاونین آموزش ابتدایی و مسئولان آموزش وپرورش عشایر سراسر کشور اصفهان اظهار کرد: دشمن در صدد وارد کردن فشار بیشتری بر کشور است که البته ما نگران نیستیم. چون در این سال‌ها در چنین موقعیت‌هایی قرار گرفته‌ایم. 
 
وی ادامه داد: روسای جمهور قبلی آمریکا با توجه به اینکه با هوش تر بودن نتواستند با اقداماتی که علیه کشور انجام دادند، راه به جایی ببرند. ما ترفندها را می‌شناسیم و هیچ کسی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. 
 
استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت استقلال اقتصادی افزود: اگر بر روی استقلال اقتصادی کار کرده بودیم امروز ناراحت این اقدامات علیه کشور نبودیم. اگر زمانی نفتی نباشد که بتوانیم تزریق‌ به همه بخش‌ها کنیم آن موقع است که قابلیت‌های ما آشکار می‌شود. امروزه نیز باید اهمیت استقلال اقتصادی را به دانش آموزان بگوییم. 
 
مهرعلیزاده با اشاره به اهمیت پایبندی به اخلاق اسلامی-اجتماعی و هویت ایرانی-اسلامی و آموزش آن به دانش آموزان گفت: متاسفانه در انتقال مفاهیم تربیتی و آموزشی به صورت کلان صحبت می‌کنیم که این کار ما را به اهدافمان نمی رساند. مدیران آموزش ابتدایی باید در کنار مفاهیم آموزشی و تربیتی، دانش آموزان را با مسیری آشنا کنند که بدانند در آینده چطور باید با یک سرمایه گذار برخورد کنند. 
 
وی با بیان اینکه افراد کارآفرین پرچم دار تحول اقتصادی هستند، ادامه داد: خوشبختانه روحیه اصفهان در آموزش و پرورش روحیه کمال جویی است. این روحیه در همه انسان‌ها دیده می‌شود، اما در اصفهان این روحیه بیشتر دیده می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار