رییس اداره حج و زیارت کاشان گفت: 673 زائر کاشانی در قالب 6 کاروان، برای تشرف به حج ابراهیمی سرزمین وحی آماده هستند.
کد خبر: ۶۲۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 14 July 2018
به گزارش تابناک : عباس نیکونیا در همایش متمرکز حج 97 برای زائران حج تمتع در کاشان، با بیان اینکه امسال 673 نفر از شهرستان‌های کاشان و آران‌ و بیدگل زائرحج تمتع خواهند بود، اظهار کرد: 338 نفر از آنها بانو و بقیه آقا هستند، هم‌چنین پیرترین زائر آنها مرد 95 ساله و جوان‌ترین آن بانوی 15 ساله است.
 
وی با اشاره به اینکه زائران کاشانی در قالب شش کاروان شامل چهار کاروان مدینه قبل و دو کاروان مدینه بعد، برای تشرف به حج ابراهیمی در سرزمین وحی آماده هستند، افزود: نخستین گروه پروازی کاشان 27 تیرماه از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به مقصد مدینه منوره پرواز خواهند کرد.
 
رییس اداره حج و زیارت کاشان افزود: ثبت نام اولیه زائران بیت الله الحرام از اسفند ماه سال 96 آغاز و نام‌نویسی قطعی و مرحله دوم واریز وجه نیز تا 25 اردیبهشت ماه امسال نهایی شده است.
 
وی گفت: سازمان حج و زیارت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از کالای ایرانی با همکاری یک فروشگاه اینترنتی مقدماتی را فراهم کرده و حجاج، می توانند ملزومات سفر و کالای مورد نیاز به ویژه سوغات خود را از « سامانه برکت به خانه» با کالاهای ایرانی تهیه  کنند.
 
نیکونیا گفت: این فروشگاه اینترنتی در پویش «ماندن برکت به خانه» با همراهی چهار هزار کسب و کار فعال ایرانی و همکاری سازمان حج و زیارت  تصمیم دارد دستچین اقلام منتخب سوغاتی را به حجاج ارائه کند و مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کالاها با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شود.
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار