مدیرکل ارشاد استان یزد از تمدید مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی تا دهم مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 11 July 2018

مجید جوادیان‌زاده از تمدید ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 10 مهر خبر داد و اظهار داشت: با مجوز سازمان سینمایی‌، این جشنواره 27 تا 29 آبانماه و مراسم اختتامیه نیز سی ام آبان‌ماه در شهر یزد برگزار می‌شود.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی اظهار داشت: علاقه‌مندان تا دهم مهرماه برای ارسال آثار خود از طریق تارنمای شمس توس به نشانی yazd.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir فرصت دارند و اسامی فیلم‌های منتخب نیز 12 آبان‌ماه اعلام می‌شود.

جوادیان زاده ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت علیهم السلام و همچنین بهره‌گیری از منابع معتبر دینی و احادیث و روایات مرتبط با فرهنگ رضوی را از مهمترین اهداف جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی برشمرد.

وی با بیان اینکه تاکنون 160 اثر در سامانه جشنواره به ثبت رسیده است، افزود: بیشترین شرکت کنندگان از استان‌های کردستان و تهران بوده اند.

جوادیان زاده گفت: جشنواره رضوی عرصه‌ای است برای ارائه‌ آثاری با موضوع رضوی که در واقع ریشه‌ای عمیق در فرهنگ مردم ایران به‌ویژه یزدی‌ها دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار