اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز برای بهره‌برداری از 3 طرح اقتصادی، صنعتی و خدماتی وارد اصفهان شد.
کد خبر: ۶۲۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 10 July 2018

به گزارش تابناک : اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز با هیأت همراه برای بهره‌برداری از 3 طرح اقتصادی، صنعتی و خدماتی وارد اصفهان شد.

این طرح‌ها شامل رونمایی از برند شهری اصفهان، افتتاح مرحله سوم خط یک قطار شهری، افتتاح طرح توسعه فولادسازی و نورد پیوسته سبا خواهد بود.

با بهره‌برداری از طرح توسعه فولاد سبا با 220 میلیون یورو سرمایه‌گذاری و با اشتغال‌زایی مستقیم 150 نفر ظرفیت تولید کلاف نورد گرم، ورق‌های فولادی و ورق آجدار از 750 هزار تن به یک میلیون و 600 هزار تن افزایش می‌یابد.

در این شرکت فولادی بزرگ، تصفیه‌خانه پساب‌های صنعتی، کارخانه آهک کلسینه شرکت فولاد سنگ مبارکه، نیروگاه 25 مگاواتی (CHP) فولاد سبا و ایستگاه تقلیل فشار گاز فولاد مبارکه وارد مدار تولید می‌شود.

برند شهری اصفهان هم طرحی علمی، پژوهشی و بین‌المللی تلفیقی از هنرهای اصیل اصفهان برای توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی تهیه شده که در سفر معاون اول رئیس‌جمهور رونمایی می‌شود.

همچنین در سفر اسحاق جهانگیری به اصفهان مرحله سوم خط یک قطار شهری نصف‌جهان به طول 5 کیلومتر مجهز به 6 ایستگاه با 800 میلیارد تومان اعتبار برای جابجایی مسافران افتتاح می‌شود.

خط یک متروی اصفهان از شمال شهر آغاز شده و با پیمودن مسیری به طول بیش از 20 کیلومتر شامل 20 ایستگاه به پایانه مسافربری صفه در جنوب اصفهان می‌رسد.

حضور در شورای اداری و رونمایی از پورتال جامع سرمایه‌گذاری استان اصفهان از دیگر برنامه سفر یک‌روزه معاون اول رئیس‌جمهور به اصفهان است.

 

 

 

منبع : فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار