فرماندار کرمانشاه گفت: دهیاران باید دهیاران رضایتمندی مردم را در سطح روستا افزایش دهند.
کد خبر: ۶۲۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 10 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه،در مراسم روز دهیار که به میزبانی بخشداری مرکزی کرمانشاه برگزار شد، گفت: امروز مفتخریم که دهیاری های ما در کل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارنامه موفقی از عملکرد خود ارائه داده اند و سربلند و عزتمند هستند.‍

فضل الله رنجبر با بیان اینکه کارنامه دهیاری های بخش مرکزی کرمانشاه مملو از تلاش و مجاهدت برای عمران و آبادانی روستاها است، گفت: شما دهیاران با عملکرد و پیگیری هایتان ثابت کردید دهیارها میتوانند در مدیریت روستا کارنامه موفقی داشته باشند .

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید روستاها را کانون توجه قرار داده است، گفت: دکتر روحانی به موضوع دهیاری ها و روستاها توجه ویژه ای دارد و دهیار مجری سیاست های عمومی دولت در روستاها و پل ارتباطی مردم و دولت است.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای ماندگاری جمعیت در روستاها برنامه ریزی مناسبی انجام داده است، گفت: ۲۵۶ میلیارد تومان جهت اشتغال روستایی در قالب طرح اعتبار روستایی با ۶ درصد به شهرستان های غیر زلزله زده و با ۴ درصد برای عشایر و شهرستان های مرزی در استان کرمانشاه اختصاص داده است.

رنجبر با اشاره به خشکسالی و بحران کم آبی در کشور گفت: جنگ آینده، جنگ آب بوده و این موضوعی بسیار حساس است که دولت به تنهایی نمیتواند این مشکلات را حل کند، در همین راستا حفاظت از منابع آب وظیفه همه ما است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۲۰ روستا در بخش مرکزی کرمانشاه گاز رسانی شده، گفت: گاز رسانی به ۱۸۶ روستا در شهرستان کرمانشاه را در دست اقدام داریم که قبل از دولت تدبیر و امید در همین بخش تنها ۲۰ روستا گاز رسانی شده بود و باید با کمک و همت شما دهیاران این کارها را تسریع بخشیم.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار