رییس مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان گفت: همایش ملی عبدالرزاق کاشانی، عزالدین محمود کاشانی وعبدالصمد نطنزی در آبان ماه جاری در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 08 July 2018
به گزارش تابناک : محمد مشهدی نوش آبادی اظهار کرد: زندگی، آثار و اندیشه های عبدالرزاق کاشانی، عزالدین محمود کاشانی و عبدالصمد نطنزی، نقش عبدالرزاق کاشانی در بسط و گسترش عرفان اسلامی، بررسی تطبیقی آراء و اندیشه های عبدالرزاق و عزالدین محمود کاشانی از جمله محورهای این همایش است.
 
وی افزود: علاقه‌مندان و نویسندگان می‌توانند چکیده مقالات خود را تا اول مرداد و اصل مقالات را تا اول شهریور امسال به دبیرخانه این همایش در دانشگاه کاشان ارسال یا با مراجعه به نشانی https://abdorazagh.kashanu.ac.ir کسب اطلاعات کنند.
 
رییس مرکز پژوهشی کاشان شناسی دانشگاه کاشان تصریح کرد: مقالات برتر همایش، پس از داوری در مجلات علمی و پژوهشی مطالعات و حدیث پژوهی و مجله تخصصی پژوهش‌نامه کاشان چاپ و منتشر خواهد شد. 
 
مشهدی افزود: این همایش به مناسبت هفتصدمین سالگرد وفات عبدالرزاق کاشانی و عزالدین محمود کاشانی با حضور جمعی از اندیشمندان و فرهیختگان در روزهای 23 و 24  آبان برگزار خواهد شد که مراسم افتتاحیه در دانشگاه کاشان و مراسم اختتامیه در شهرستان نطنز در مکان بقعه تاریخی عبدالصمد نطنزی خواهد بود.
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار