نماینده مردم کبودر آهنگ در مجلس از به جریان افتادن طرح تفحص از سفر‌های خارجی نمایندگان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 08 July 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از سفر‌های خارجی نمایندگان، اظهار داشت: این طرح با 6 امضاء اواخر سال گذشته تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

وی با بیان اینکه  این طرح تاکنون به کمیسیون مربوطه ارجاع نشده است، افزود: به نظر می‌رسد هیئت رئیسه پارلمان علاقه‌ای برای رسیدگی به این تفحص ندارد.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر جلوگیری از سفر‌های غیر‌ضروری مسئولان و به ویژه نمایندگان، گفت: پس از این دیدار بنده  از هیئت رئیسه خواستم تا این طرح به جریان بیفتد. در نهایت آقای رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مامور رسیدگی به این تفحص شده و طی نامه‌ای به بنده عنوان کرد که تفحص به جریان افتاده است.

پورمختار با بیان اینکه قرار است در این تفحص سفر‌های خارجی نمایندگان دوره نهم و دهم قوه مقننه بررسی شود، تصریح کرد: دستیابی به آمار سفر نمایندگان، دست‌آورد‌های سفر‌ها، ضرورت، دلایل و میزان هزینه این سفر‌ها برای مجلس، کشور و همچنین ملاک انتخاب نمایندگان و افراد از جمله محور‌های این طرح است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار