رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در سال جدید تحصیلی پذیرای داوطلبان ورود به دانشگاه با 106 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد است.
کد خبر: ۶۲۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 08 July 2018

به گزارش تابناک : امیررضا نقش امروز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی در مرکز کشور با داشتن 10 دانشکده مصوب و برخورداری از زیرساخت‌های آموزشی پژوهشی پیشرفته و استاندارد، همچنین اساتید و اعضای هیأت‌علمی توانمند، به ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی پذیرای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در 106 رشته گرایش در گروه‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی است.

وی افزود: این دانشگاه در زمینی به مساحت هزار و 277 هکتار واقع شده و بیش از 300 هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی را در 65 مجموعه ساختمانی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: برخورداری از حدود 95 کارگاه آموزشى و تکنولوژی و 141 آزمایشگاه فنى و ارائه بیش از 2 هزار گروه ساعت کارگاه آموزشى در هفته براى دانشجویان و فراهم کردن زمینه انجام طرح‌هاى تحقیقاتى در مجموعه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌هاى واحد، تنها بخشى از سرویس‌ها و فعالیت‌هایی است که به دانشجویان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وجود دستگاه‌هاى پیشرفته CNC، جوشکارى، TIG، MIG، MAG و تکنولوژى جوش زیرپودرى، دستگاه‌هاى آنالیز پیشرفته مواد XRD ICP، SEM، BET، STA و کوانتومتر دستگاه کشش فشار انیورسال، کوره‌هاى الکتریکى و القائى ذوب و عملیات حرارتى فلزات، بخشى از امکانات کارگاهى و آزمایشگاهى در اختیار دانشجویان است که با وجود چنین ابزار و فناورى‌هایى، دانشجویان و استادان واحد قادرند مطابق با استانداردهاى کشورهاى پیشرفته به انجام تحقیق و پژوهش مبادرت بورزند.

نقش با بیان وجود کتابخانه یادگار امام خمینی(ره) در این واحد دانشجویی اذعان داشت: این کتابخانه یکى از بزرگ‌ترین کتابخانه‌هاى غرب آسیا به حساب مى‌آید که رویکرد اصلی اداره امور کتابخانه‌های دانشگاه، توسعه و گسترش سیستم نرم‌افزاری و مکانیزه کردن امور کتابخانه‌هاست.

وی تصریح کرد: در این راستا همه منابع کتابخانه‌ای دانشگاه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه در دسترس دانشجویان و اعضاى هیأت‌علمی قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد یادآور شد: در بخش اداره کتابخانه‌ها دانشگاه مجموعاً بیش از 320 هزار جلد کتاب، پایان نامه کارشناسى ارشد و دکترى حرفه‌اى و 700 عنوان مجله و ژورنال‌هاى داخلى و خارجى وجود دارد که آن را به یکى از غنى‌ترین دانشگاه‌ها از نظر منابع چاپى و مکتوب در نوع خود تبدیل می‌سازد.

وی در پایان درباره امکانات ورزشى دانشگاه آزاد اسلامى نجف‌آباد عنوان داشت: واحد نجف آباد با در اختیار داشتن دو مجموعه ورزشی به نام‌های پوریای ولی و تختی شامل سالن‌های ورزشی، بدنسازى، کاراته، ژیمناستیک، کشتی آزاد و فرنگی، فوتسال، بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، زورخانه، شطرنج، هندبال، بدمینتون، آمادگی جسمانی، جودو، تکواندو، استخر سرپوشیده، زمین چمن و زمین‌های ورزشی روباز مانند فوتبال، دو و میدانی، بسکتبال، والیبال و فوتسال یکى از بهترین مجموعه‌هاى ورزشى را در اختیار دانشجویان قرار داده است.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار