با توجه به شروع فصل تابستان، انتخاب رشته ورزشی برای کودکان و نوجوانان همواره مورد سوال خانواده‌ها می‌باشد. بر این اساس کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی در نظردارد در تاریخ ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۶ همایشی ۴ ساعته با موضوع استعدادیابی ورزشی، مفاهیم، معیار‌ها و کاربرد‌ها را ویژه والدین به صورت رایگان برگزار می‌نماید.
کد خبر: ۶۲۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 08 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه، در این همایش که با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش برگزار می‌شود علاوه بر ارائه روش‌ها وفرآیند‌های استعدادیابی، نقش والدین در مربیگری کودکان، رابطه مربی، کودک و والد و روش پیکر سنجی به عنوان یکی از مولفه‌های استعدادیابی با تدریس اساتید مجرب برای مخاطبینتشریح خواهد شد.

براساس این گزارش؛کلیه والدین می‌توانند به صورت رایگان با ارائه اطلاعات لازم از طریق تماس با کمیته آموزش در این همایش شرکت نمایند.

همچنین؛پزشکی ورزشی به عنوان پشتیبان ورزشقهرمانی و سلامت همگانی برگزاری همایش‌های دانش افزایی و خدمت رسانی به آحاد جامعه ورزش را از وظایف خود دانسته و در این راستا کلیه ورزشکاران و خانواده‌ها می‌توانند بااعلام نیاز‌های آموزشی به کمیته آموزش هیأت از کارگاه‌های آموزشی مستمر و مداوم بهره‌مند شوند.

شماره تماس ۰۸۳۳۸۳۵۵۹۹۲ داخلی ٣

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار