برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی استان اصفهان در انتظار تأیید صلاحیت کاندیداهای ریاست این هیئت است.
کد خبر: ۶۲۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 05 July 2018

به گزارش تابناک : دوران ریاست عبدالرسول یزدی‌زاده در هیئت دوومیدانی استان اصفهان تیرماه امسال به پایان رسید و این هیئت وارد فاز انتخاباتی شد.

ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت دوومیدانی انجام شده است و علاوه بر یزدی‌زاده، 6 نفر دیگر برای حضور در انتخابات این هیئت اعلام آمادگی کرده‌اند و اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای پیشنهاد زمان برگزاری مجمع انتخاباتی به فدراسیون دوومیدانی منتظر تأیید صلاحیت کاندیداها است.

یزدی‌زاده از جمله روسای بازنشسته هیئت‌های ورزشی محسوب می‌شود، اما به دلیل دارا بودن مجوز مشکلی برای حضور در انتخابات ندارد.

دوره گذشته انتخابات هیئت دوومیدانی استان اصفهان 18 تیرماه 1393 برگزار شد. عبدالرسول یزدی‌زاده، غلامعلی مرادی سرپرست این هیئت، سعید رضوی و محمد ساغری‌زاده دیگر کاندیداهای این انتخابات بودند که رضوی به نفع مرادی کنار رفت و در  نهایت، یزدی‌زاده با کسب 11 رأی به عنوان رئیس هیئت دوومیدانی انتخاب شد.

یزدی‌زاده پیشتر نیز ریاست هیئت دوومیدانی استان اصفهان را بر عهده داشت، اما در آخرین روزهای مدیریت محمد محمدجواهری مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان از سمت خود برکنار و غلامعلی مرادی که در آن زمان مسئول ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان بود به عنوان سرپرست این هیئت منصوب شده بود.

گفتنی است به جز هیئت دوومیدانی، هیئت گلف استان اصفهان نیز با معرفی مهدی صفرخانلو فرماندار شهرستان لنجان به عنوان سرپرست این هیئت در فاز انتخاباتی قرار دارد. فرهاد رحیمی رئیس پیشین هیئت گلف استان بود که پس از انتخاب به عنوان رئیس هیئت تنیس، از سمت قبلی خود استعفا کرد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار