در اعتراض به برگزاری اجلاس منافقین در فرانسه علیه ایران
نماینده کرمان در مجلس در اعتراض به اقدام وقیحانه دولت فرانسه در دادن مجوز برگزاری تجمع منافقین علیه ایران در این کشور، خواستار اخراج سفیر فرانسه از ایران شد.
کد خبر: ۶۲۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ 04 July 2018

محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت در تذکری شفاهی نسبت به ارائه مجوز دولت فرانسه به منافقین برای برگزاری اجلاس علیه ایران، اظهارداشت: اخیراً شاهد اقدام وقیحانه از طرف دولت فرانسه برای تجمع منافقان علیه ایران بودیم، آنان اقدام بی‌شرمانه‌ای را علیه ایران راه‌اندازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور و دولت باید به جد این موضوع را پیگیری کنند چرا که به هیچ عنوان قابل قبول نیست، قبول نیست، افزود: کشوری به منافقین اجازه می‌دهد علیه ایران تجمع کنند درحالیکه آنان 17 هزار شهید ترور از ما گرفته‌اند و امروز منافقان در دامن آمریکایی‌ها و عربستان رفته‌اند و اینگونه اقدامات وقیحانه علیه ایران انجام می‌دهند و ما فقط چند تذکر می‌دهیم.

پور ابراهیمی تصریح کرد: ایران باید در اعتراض به تجمع منافقان در فرانسه، سفیر این کشور را اخراج می‌کرد چرا که آنان موضوع براندازی نظام جمهوری اسلامی را پیگیری می‌کنند و این وضعیت به هیچ عنوان از نظر ما قابل قبول نیست.

پورابراهیمی خطاب به علی مطهری نایب رئیس اول مجلس گفت: آقای مطهری! خود شما فرزند شهید مطهری هستید که شهید ترور بوده است، کمیسیون امنیت ملی باید در این زمینه بیانیه می‌داد و به این مسئله ورود پیدا می‌کرد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار