تا 20 تیرماه؛
چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه‌ی ایثار و شهادت تا 20 تیر ماه سال جاری تمدید شد.
کد خبر: ۶۲۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 04 July 2018

چهارمین جشنواره رسانه‌های برتر حوزه‌ی ایثار تمدید شد

به گزارش تابناک قزوین، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه‌ی ایثار و شهادت همراه با ارسال آثار روزنامه‌نگاران قزوین برگزار می‌شود. 

این جشنواره تا روز چهارشنبه 20 تیر ماه سال جاری تمدید شد و خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در دو محور ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی در قالب‌های خبر و گزارش خبری، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس و فیلم خبری ارسال نمایند. 

این جشنواره در سطح خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، مطبوعات، صدای جمهوری اسلامی ایران و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد. 

همچنین جشنواره فوق در فضای مجازی در رسانه‌های اجتماعی (سروش، بیسفون پلاس، گپ، آی‌گپ، بله، ایتا، اینستاگرام، لنزور و آپارات)، نرم‌افزارهای رایانه‌ای (اپلیکیشن، لوح فشرده، بازی) و تارنماها و محتواهای دیجیتالی (وب‌سایت، وبلاگ، پادکست، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، فیلم کوتاه) و بخش ویژه شامل مقاله و یادداشت منتشر شده در خصوص روز بزرگداشت شهدا برپا می‌شود. 

تاکنون بیش از 500 خبرنگار و فعال رسانه‌ای در چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در حوزه‌ی ایثار و شهادت ثبت‌نام کردند و در مدت‌ باقی‌مانده نیز پیش‌بینی می‌شود تعداد شرکت‌کنندگان در این جشنواره افزایش یابد. 

شرکت در این جشنواره به‌هیچ‌ عنوان تمدید نخواهد شد و 20 تیرماه آخرین فرصت ارسال آثار است. 

در این جشنواره آثاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت که از تیر ماه سال گذشته تا تیر ماه سال جاری تولید و منتشر شده باشند و همچنین خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شرکت‌کننده در جشنواره فقط می‌توانند در 2 بخش شرکت و در هر بخش 2 اثر از آثار خود را ارسال کنند. 

ثبت نام در این جشنواره به صورت اینترنتی بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://isaar.ir/doc/news/fa/248225 و یا جهت ثبت نام به نشانی اینترنتی jashnvareh.hayat.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار