معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: کمبود منابع انسانی، فضای فیزیکی و منابع مالی، مهمترین مشکلات که مدارس شهرستان کاشان است.
کد خبر: ۶۲۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 03 July 2018
به گزارش تابناک : حمیدرضا کوچکی راوندی اظهار کرد: آموزش و پرورش کاشان بنا به تحلیل های آماری، سال تحصیلی آینده با کمبود 919 نفر نیروی انسانی روبرو خواهد بود که حدود 60 درصد آنها را بانوان فرهنگی تشکیل می دهند.
 
وی افزود: کمبود منابع انسانی در مدارس ابتدایی 435 نفر، در مدارس متوسطه دوره اول 70 نفر، در مدارس متوسطه دوره دوم نظری 78 نفر و در هنرستان های فنی و حرفه ای 116 نفر برآورد شده است که 60 نفر نیروی خدمات نیز باید به آن اضافه کرد.
 
معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: علاوه بر کمبود 759 نفر نیروی آموزشی در مدارس کاشان، 160 نفر از فرهنگیان این شهرستان بازنشسته شده اند که باید برای تامین نیروی جایگزین برنامه ریزی کرد. 
 
وی گفت: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی علاقمند به رشته های تحصیلی هنرستان های فنی و حرفه ای، شهرستان کاشان به دو هنرستان پسرانه و یک هنرستان دخترانه برای 12 رشته تحصیلی نیاز دارد.
 
کوچکی افزود: به منظور تامین بخشی از فضای فیزیکی مورد نیاز تحصیل دانش آموزان کاشان، از امکانات آموزشی دستگاه هایی مثل دانشگاه آزاد اسلامی استفاده می کنیم.
 
سال تحصیلی جاری، بیش از 51 هزار دانش آموز در دوره های سه گانه تحصیلی مدارس شهرستان کاشان شاغل به تحصیل بودند.
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار