ملی‌پوش روئینگ ایران گفت: در این مدت تمرینات پرفشاری را داشتیم. امیدوارم هر 3 قایق ما در بازی‌های آسیایی خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را بگیرند.
کد خبر: ۶۲۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 03 July 2018

به گزارش تابناک : عاقل حبیبیان درباره اردوی ملی‌پوشان در چین برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: ما تمرینات خوب و پرفشاری را در چین برگزار کردیم. تمرینات ما به صورت استقامتی و قدرتی زیر نظر لیو و همین طور مربیان مدال‌آور پیگیری شد. 30 روز در اردو بودیم و در حال حاضر تمرینات در ارومیه دنبال می‌شود.

وی افزود: مسعود محمدی، خشایار عباس آبادی، سید مجتبی شجاعی، بهمن نصیری، سیاوش سعیدی و من در اردوی چین بودیم. قرار است من در سبک وزن و شادی در سنگین‌وزن پارو بزنیم. نصیری، شجاعی، سعیدی و محمدی در 4 نفره شرکت کنند. همه تلاش ما این است که با بهترین مدال برگردیم.

حبیبیان با ابراز امیدواری از کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی اندونزی، خاطرنشان کرد: شرایط خوبی دارم و به کسب مدال طلا هم امیدوارم. تیم 4 نفره هم موفق شد پیش از این در مسابقات قهرمانی آسیا طلا بگیرد که امیدواریم این مدال در بازی‌های آسیایی هم تکرار شود. مهمترین حریف من از چین است که رکورد 7 ثانیه را دارد در صورتی که بتوانم 10 ثانیه این رکورد را کاهش دهم خدا بخواهد می‌توانم به کسب طلا امیدوار باشم. امیدوارم هر 3 قایقی که به این بازی‌ها اضافه می‌شوند خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را بگیرند.

 

ملی‌پوش روئینگ کشورمان در ادامه صحبت‌هایش در خصوص پیگیری اردوها در ارومیه، عنوان کرد: ما سوم تیر به ایران برگشتیم البته لیو با ما نیامد. اردوی ارومیه تفاوت زیادی با چین دارد. در چین از نظر تغذیه و امکانات بهترین‌ها را داشتیم و امیدوارم هر چه زودتر برگردیم. فدراسیون به ما گفته قرار است یک تست انتخابی 15 تیر برگزار شود و چند روز بعد دوباره به چین برویم.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از اواخر مردادماه به طور رسمی آغاز می‌شود. مسابقات روئینگ از 28 مرداد در 15 ماده (8 ماده مردان و 7 ماده زنان) به میزبانی پالمبانگ برگزار خواهد شد که کشورهای شرکت‌کننده مجاز به شرکت در 11 ماده هستند.

ترکیب ملی‌پوشان قایقرانی در بازی‌های آسیایی در ماده‌های مختلف مشخص شده است. کاروان ورزشی ایران در مجموع با 380 ورزشکار در این بازی‌ها حضور خواهد داشت.

 

 

منبع : فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار